Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار،‌ با ابراز اطمینان به جامعه نسبت به اینکه منابع لازم برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی و تهیه شده است، از دستگاه های دولتی خواست تا با تأمین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت ها،‌ فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همکاری اصناف و تولید کنندگان بخش خصوصی با دستگاه های دولتی را در این خصوص ضروری خواند و افزود: ممکن است برخی کالاها بطور مقطعی و به دلایل غیر قابل پیش بینی نوسان قیمت پیدا کند اما با تلاش همه دستگاه های مسئول وضعیت بازار در روزهای منتهی به پایان سال اطمینان بخش خواهد بود.
معاون اول رییس جمهوری همچنین با قدردانی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و کلیه تولید کنندگان مواد غذایی که نقش ارزشمندی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم دارند،‌ از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه خواست تا با هماهنگی یکدیگر درباره اقلام ضروری مورد نیاز جامعه نسبت به تأمین کسری کالاها و تنظیم بازار اقدام کنند.
در این جلسه که وزیران جهاد کشاورزی،‌ صنعت،‌ معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، اطلاعات ، رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند،‌ در خصوص نحوه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز و حمایت از تولید کنندگان مواد غذایی بحث و تبادل نظر شد.
همچنین رییس جامعه اصناف کشور،‌ رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان،‌ رییس سازمان تعزیرات و رییس سازمان تعاون روستایی کشور در گزارش های جداگانه درباره ذخایر و تولیدات و قیمت محصولات باغی و کشاورزی،‌ لبنیات،‌ گوشت قرمز و سفید و سایر مایحتاج مردم و نحوه عرضه آنها در بازار شب عید ارائه کردند.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.
* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران