Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:37:51 GMT

قطع 5 ساعته ارتباط مردم گناوه با اینترنت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۵۴۰۶

قطع 5 ساعته ارتباط مردم گناوه با اینترنت

به گزارش ایرنا، قطعی اینترنت که از ساعت حدود 17 روز چهارشنبه در این بندر گردشگرپذیر آغاز و تا ساعت 21 شب ادامه داشت، اختلال و کندی جدی در امور روزمره مردم و مسافران ازجمله در استفاده از دستگاههای سیستم پوز، خودپردازهای بانک ، سیستم های رایانه ای، فضاهای مجازی، تلفن های همراه و ثابت با خارج از این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردشگران و مسافرانی که در این شهر حضور یافته بودند، با قطعی اینترنت دچار مشکلات عدیده ای ازجمله عدم دسترسی و ارتباط با خانواده های خود و پرداخت قیمت خریدهای خود در بازار این شهر شدند.
مردم شهرستان گناوه قطعی اینترنت بدلیل قطع کابل فیبر نوری را برای چندمین بار تکراری خواندند و از مسئولان مرتبط خواستند در جلوگیری از وقوع چنین مسایلی چاره اندیشی کنند.
آنان اظهارکردند: مسئولان ذی ربط برای پیشگیری از تداوم این روند باید تمامی صاحبان دستگاههای حفار و دستگاههای مرتبط با حفاری را در سطح شهر در نشستی جمع و از آنان بخواهند با هماهنگی و مجوز اقدام به حفاری کنند.
یک مقام آگاه درگناوه که خواست نامش در خبر ذکر نشود، مشکل بوجود آمده را ناشی از قطع فیبر نوری در محدوده ورودی این شهر از سمت جنوب بر اثر حفاری عنوان کرد و گفت: به محض اطلاع ازاین موضوع با هماهنگی های بعمل آمده با مخابرات استان بوشهر کارشناسان به این محل مراجعه و نسبت به برطرف کردن قطعی اقدام کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط پرتردد و گردشگرپذیر کشور است.
6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم