Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وزارت صنعت به خاطر تاخیر وزارت صنعت در تحویل هزار آمبولانس از سال 94 گله کرد و همچنین از شهرداری تهران خواست، زمین های مورد نیاز را برای ایجاد پایگاه های اورژانس در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سید حسن هاشمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز ارتباطات اورژانس تهران افزود: تهران در سال های اخیر خیلی توسعه پیدا کرده است، و اکنون در حد یک کشور به خدمات نیاز دارد،اگر خدای ناکرده زلزله، آتش سوزی یا حادثه ای رخ دهد تعداد پایگاه های اورژانس جوابگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امیدواریم شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید با وزارت بهداشت برای تامین زمین مورد نیاز پایگاه های اورژانس همکاری کنند، اگر این کار انجام شود، قول می دهیم در سریعترین زمان ممکن، ساخت، تجهیز و تامین نیروی انسانی آن را انجام دهیم.
وزیر بهداشت افزود: در دوره شهرداری قبل همکاری هایی برای تامین زمین مورد نیاز اورژانس انجام شد و از جمله زمین مورد نیاز ساختمان جدید اورژانس تهران در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت ولی نیاز تهران برای توسعه پایگاه اورژانس خیلی زیادتر است و حداقل وظیفه شهرداری و شورای شهر برای تامین سلامت مردم، تامین زمین است که جزو وظایف ذاتی شهرداری است.
وی گفت: سال گذشته 200 موتولانس به ناوگان اورژانس تهران اضافه شد اما تکنسین های اورژانس این موتورها در سرما و گرما در خیابان گرفتار هستند و محل مناسبی برای استقرار آنها وجود ندارد، شهرداری می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد در این زمینه همکاری کند.
وزیر بهداشت گفت: تعداد پایگاه های اورژانس تهران از 171 پایگاه باید به 242 پایگاه برسد و باب توجه به ترافیک تهران و جمعیت بالای این شهر باید ناوگان اورژانس تهران به منظور سرعت بخشیدن به خدمات تقویت شود.
ادامه دارد...
خبرنگار: افشین شاعری ** ناشر: مریم برزآبادی
اجتمام 3063 ** 1418

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است