Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:14:55 GMT

ترجمه "کتاب جنگ کثیف در سوریه"

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۵۶۱۸

ترجمه 'کتاب جنگ کثیف در سوریه'

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت :کتاب "جنگ کثیف در سوریه "ترجمه دکتر مهدی هدایتی شهیدانی عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان به همت انتشارات دانشگاه گیلان منتشر شد.

وی افزود: "کتاب جنگ کثیف در سوریه" نتیجۀ پژوهش استاد علوم سیاسی دانشگاه سیدنی استرالیاتیم اندرسون است و در مدت دو سال کار تحقیقاتی آن رابه نگارش درآورده است هدف خود از انجام این پژوهش را نشان دادن صفحه جدیدی از طرح خاورمیانۀ بزرگ آمریکا بیان می‌کندو از منظر اندرسون، نشانه‌های تحقق طرح خاورميانه بزرگ امريکا در کشورهایی همچون سوریه، زمینه زیرپا گذاشتن بسیاری از اصول اخلاقی و حقوقی مورد ادعای دنیای غرب را فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد : این کتاب که ترجمه مهدی هدایتی شهیدانی است در بررسی‌های اکادمیک از بحران سوریه، آن را دارای ویژگی‌های خاص تاریخی می‌داند.

انتهای پیام/ق

"کتاب جنگ کثیف در سوریه" در دانشگاه گیلان ترجمه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد