Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ملکان با حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت : در شهر ما اکثر مغازه های مغازه داران بیرون بوده و در داخل مغازه فقط صندوق و ترازو موجود است در حالیکه خیابان ها و پیاده روها مال عموم مردم می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، حجت الاسلام حافظ زمانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکان با اشاره به جلوگیری از فرهنگ مصرف و اسراف زیاد افزود: اسراف کار شیطانی است و در قرآن نیز صراحتا” به آن اشاره شده است و اسراف به معنای آن نیست که از نعمت ها استفاده نکنیم بلکه بدان معناست که از تمامی داشته هایمان به صورت بهینه و بموقع استفاده کنیم و بایستی در راستای این موضوع فرهنگ سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر فرهنگ دوری از اسراف و مصرف بهینه خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاهها بایستی در این امر در مرحله اول از خودشان شروع کنند و در این راه از تمامی ظرفیت ها اعم از تریبون ها و ابزارهایی که موجود است استفاده شود.

امام جمعه ملکان در خصوص فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت : فرهنگ رانندگی در استان خیلی ضعیف است و احترام به هم نوع در این بین کمتر دیده می شود.

زمانی با انتقاد از اینکه ماموران راهنمایی رانندگی در ملکان فقط در اماکن خاصی از قبیل سه راهی معلم حضور می یابند ولی در سه راهی ۱۷شهریور هیچ ماموری حضور ندارد و این امر باعث ایجاد ترافیک می گردد.

وی همچنین یادآور شد : باید کاری کنیم تا در جماعت فرهنگ دوری از سد معبر و رعایت حقوق شهروندی جا افتاده شود، این در حالیست که در شهر ما اکثر مغازه های مغازه داران بیرون بوده و در داخل مغازه فقط صندوق و ترازو موجود است و حتی طوری شده که علاوه بر میوه فروشان، کاشی فروشی ها هم کاشی های خود را بیرون می گذارند، در حالیکه خیابان ها و پیاده روها مال عموم مردم بوده و بایستی تمامی مسئولین در این راستا باهم هماهنگ باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند