Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن محمودی اصل زاده در جریان بازدید مدیرکل آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر کشور از ماکو با اشاره به ظرفیت های جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو و اجرای موفق برنامه ها و سیاستهای جمعیت افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو یکی از موفق ترین جمعیت ها در استان آذربایجان غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منابع و ظرفیت های موجود جمعیت هلال احمر در شهرستان ماکو ادامه داد: اهتمام جدی شورای اجرایی جمعیت هلال احمر و خیرین در حل مسائل و مشکلات، ساختمان قدیمی بیمارستان قدس، فرودگاه و غیره از جمله پتانسیل هایی است که می توان در این شهرستان، دانشگاه علمی و کاربردی در حوزه امداد و نجات و مدیریت بحران، کلینیک تخصصی و اردوگاه آموزشی و فرهنگی راه اندازی کرد.

شریفی مدیرکل آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر کشور نیز در این جلسه با استقبال از طرح ها و پیشنهادات مطروحه گفت: مسئولین شهرستانی و استانی می توانند با ارائه توجیه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اشاره به ظرفیت های موجود از این امکانات برخوردار باشند.

فرماندار ماکو نیز در این نشست با استقبال از طرح ها و برنامه های جمعیت هلال احمر برای گسترش فعالیت های بشر دوستانه و ارائه آموزش های لازم بمنظور کاهش آسیب ها در سوانح و حوادث گفت: جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می کند و این امر مهم بر هیچ نهاد و سازمانی پوشیده نیست.

شاهین علیزاده با اشاره به ظرفیت های شهرستان ماکو برای راه انداری مراکز علمی، آموزشی و درمانی گفت: هم مرزی با کشور های ترکیه، ارمنستان و جمهوری خود مختار نخجوان، راه اندازی فرودگاه و جاذبه های گردشگری و توریستی از ظرفیت های مهم این شهرستان برای ایجاد مراکز علمی، آموزشی ، فرهنگی و درمانی است که می تواند مورد توجه جمعیت هلال احمر قرار بگیرد.

فرماندار ماکو با بیان ظرفیت های پزشکی کشورمان در مقایسه با کشور های همسایه اظهار داشت: هزینه های درمانی پایین و توان علمی پزشکان ایرانی یکی از مهمترین مولفه هایی است که با توجه به آن می توان صنعت توریسم درمانی را در این شهرستان گسترش داد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار