Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دهقانی نقندر نماینده مجلس و عضو کمیسیون قضائی مجلس در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به گفته امام خمینی (ره) کسانی که پای این نظام می‌ایستند از طبقات پایین و متوسط جامعه خواهند بود و اگر افراد اشرافی بر روی کار بیایند کشور از دست می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اتفاقات روز‌های اخیر مربوط به مشکلات اقتصادی مردم بود و موسسات مالی غیر مجازی از مهم‌ترین دلایل اعتراض مردم نسبت به شرایط پیش آمده بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود در حالیکه در وضعیت کنونی ما نه تنها به هدف خود نرسیده ایم بلکه برخی افراد اشرافی انقلاب را از مسیر خود منحرف کردند و در پی آن دیگر روحیه مردمی و پاسخگویی را از دست داده اند.

نماینده مجلس گفت: برخی راه حل می‌دهند که باید اصلاحات صورت بگیرد در حالیکه همین اعتراضات نتیجه اصلاحاتی است که انجام شده است.

دهقانی نقندر افزود: نباید واقعیت را انکار کنیم و باید بدانیم که معترضین مردم واقعی از طبقات پایین جامعه بودند، همه مردم خواستار مبارزه با فساد هستند و باید تضاد و شکاف طبقاتی موجود از بین برود.

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی با مسئولان احساس یکرنگی نمی‌کنند، ادامه داد: طبق اصل ٤٩ و ١٤٢ قانون اساسی باید اموال نامشروع بازگردد و مسئولین باید اموال خود را شفاف سازی کنند، اما نسبت به این امر مقاومت صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون قضائی مجلس تاکید کرد: در شرایط کنونی تعارض منافع مهم‌ترین مشکل کشور است و هرکس به دنبال منافع خود است. مسئولین باید اموال نامشروع را به مردم بازگردانند و وحدت باید به حق باشد، نباید بر روی برخی مسائل چشم پوشی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • لبه تیغ
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب