Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@21:11:43 GMT

برملا شدن دروغ نتانیاهو توسط برلین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۶۴۹۹

دیپلمات های آلمان به روزنامه صهیونیستی ;تایمز اسرائیل گفتند که او(آنگلا مرکل) در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت که آلمان کاملا از توافقنامه هسته ای ایران حمایت می کند.

نتانیاهو، چهارشنبه شب پس از دیدار با مرکل در حاشیه نشست ;داووس به خبرنگاران گفت که گرچه او(مرکل) با شیوه مورد نظر ما برای برخورد با توافقنامه هسته ای ایران موافق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتانیاهو در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به مرکل گفتم که از نظر من، تنها گزینه در این مقطع، ایجاد تغییرات واقعی در توافقنامه هسته ای به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای است.

یکی از اهداف اصلی سفر نتانیاهو به داووس، متقاعد کردن رهبران جهان به ایجاد تغییرات در توافقنامه هسته ای ایران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به هنگام عزیمت به داووس گفته بود: به رهبران حاضر در این نشست می گویم که این آخرین فرصت برای ایجاد تغییرات واقعی در این ۳۹;توافقنامه خطرناک۳۹; امضا شده با ایران است.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند