Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم، ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و خانواده‌های آن‌ها در مشهد برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش،‌ سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و بازنشستگان بنیاد شهید و امورایثارگران و خانواده‌های آن‌ها از چهارم بهمن ماه در مشهد آغاز شده است و هم‌اکنون در دومین روز برگزاری در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه قرآن در سه گروه کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران و همسران آن‌ها، فرزندان بالای 18 سال و فرزندان زیر 18 سال برگزار شده است.
در این دوره از رقابت‌ها، 373 شرکت‌کننده بانو و آقا در چهار رشته اذان،‌ مفاهیم، قرائت و حفظ طی دو روز به رقابت می‌پردازند.
گفتنی است، اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ویژه کارکنان و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها امروز بعدازظهر،‌ پنجم بهمن‌ماه در هتل سی نور مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی