Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@08:04:29 GMT

دستگیری ۲ مالخر با ۳۶۶ قطعه اموال مسروقه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۶۹۷۰

رکنا: رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه، با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در محدوده مذکور، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۳۶۶ قطعه اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ ایرج ارسلانی، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و بنابر درخواست شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان و مالخران اموال مسورقه، تحقیقات پیرامون دو مالخر در محدوده شرق تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این دو متهم که سابقه دار نیز هستند، ضمن ارتباط با سارقان اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه کرده که این اقدام به نارضایتی شهروندان و ساکنان این محدوده ختم شده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای اجرای عملیات به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۶ اظهار کرد: شب گذشته ماموران به محل اعزام و طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم را که سعی داشتند از ورود ماموران جلوگیری کنند بازداشت کردند و در بازرسی از مخفیگاه مذکور ۳۶۶ قطعه اموال مسروقه از جمله، لوازم داخلی خودرو، دوچرخه، چادر مسافرتی، ضبط و پخش، قاب تلفن همراه، پرینتر، تبلت، گوشی تلفن همراه، مانتیتور خودرویی، ماشین ریش تراش، جعبه آچار، دلر، لپ تاپ، امپلی فایر، باند خودرو و... کشف شد.

سرهنگ ارسلانی، تصریح کرد: هر دو متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و پس از تکمیل پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر