Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@09:06:05 GMT

عجیب ترین مهریه برای خانم مجری!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۷۲۴۱

عجیب ترین مهریه برای خانم مجری!+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: صبا راد و مانی رهنما، زوج هنرمند ، مهمان برنامه دورهمی در شبکه نسیم بودند.

حجم ویدیو: 13.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

صبا راد به همراه همسرش مانی رهنما مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شدند. مانی رهنما با اجرای یک آهنگ وارد استودیوی دورهمی شد و پس از آن صبا راد روی صندلی دورهمی نشست.
خانم مجری بعد از سلام و احوال پرسی و تبریک روز پرستار از چند روز بستری بودن در بیمارستان و زحمات پرستاران گفت و مهران مدیری درباره لاغر شدن مانی رهنما صحبت کرد و از مانی رهنما خواست درباره ماجرای آشنایی شان صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.
مانی رهنما شروع فعالیتش در حرفه موسیقی را از زمانی کودکی و حضورش در کنار استاد بابک بیات دانست و صبا راد درباره آغاز فعالیت حرفه ای اش گفت:من بعد از گرفتن دیپلم در یک فیزیوتراپی کار میکردم ، یک روز مسئول آرشیو رادیو بیمار ما شد و با شنیدن صدای من از من خواست که به رادیو بروم و یک تست بدهم و کار من از همان جا آغاز شد و در حال حاضر اجرای برنامه به خانه بر می گردیم و یک برنامه صبجگاهی را برعهده دارم که باید برای اجرای آن ساعت 6 در سازمان صدا و سیما باشم و در ادامه درباره سحرخیز بودنشان و خوابیدن در ساعت 10 شب هم صحبت هایی رد و بدل شد.
مهران مدیری در ادامه صحبت های خانم مجری گفت :فضای مجازی باعث انتشار عکس های شما در کنار هم شد و ماجرای ازدواجتان نیز از طریق همین فضای مجازی لو رفت، خیلی اهل فضای مجازی هستید؟ خانم راد گفت بله من هستم ولی مانی خیلی زیاد نه البته من تا چندسال پیش اصلا سر از فضای مجازی درنمی آوردم و وقتی همکارانم برای من اینستاگرام Instagram نصب کردند حتی بلد نبودم با آن کار کنم و خاطره جالبی درباره کار کردن در فضای مجازی گفت.
مجری دورهمی از مانی رهنما و صبا راد پرسید سر چه چیزی با هم اختلاف دارید که خانم مجری گفت:من خیلی ادم عجولی هستم و دوست دارم چند کار را با هم همزمان انجام بدهم اما مانی خیلی آروم و صبور است و فکر میکنم این اختلاف مانی را اذیت میکند.
مانی رهنما خاطره ای از یک غذای عجیب که همسرش برای او درست کرده بود تعریف کرد و همسرش در شرح بیشتر این ماجرا گفت :راستش را بخواهید من میخواستم به سبک به خانه برمی گردیم کباب تابه ای درست کنم و همه مواد لازم را روی میز چیده بودم. چند روز قبل در به خانه برمیگردیم درباره خاصیت های شلغم صحبت کرده بودم و تصمیم گرفتم چند عدد شلغم هم به غذا اضافه کنم. شلغم ها را میکس کردم و غذا را درست کردم اما متوجه شدم که چه غذایی درست کرده ام . همان موقع با دختر دایی ام که در ساختمان ما ساکن بود تماس گرفتم و گفتم من این غذا را درست کرده ام به نظرم خیلی بد است حالا چکار کنم ؟ که او هم گفت با کلی تعریف غذا را سر میز ببرم و بگویم یک غذای جدید است اما مانی در همان لحظه اول متوجه شد که چه غذایی درست کرده ام و با کلی عکس و فیلم خاطره غذا را ماندگار کرد.
مهران مدیری در بخشی از این گفتگو به پارسا پسر مانی رهنما اشاره کرد که مانی رهنما گفت :پارسا پسر من الان 17 سال دارد و پیانو کار میکند و یکی از دوستان فرهاد پسر آقای مدیری است.
در بخش پایانی این گفتگو صبا راد گفت :من در مسیر آمدن به اینجا دائم به این فکر میکردم که شما درباره مهریه من سوال خواهید کرد و من باید چه بگویم که مهران مدیری خواست درباره مهریه اش صحبت کند .
مجری به خانه برمی گردیم درباره میزان مهریه اش گفت :مهریه من یک کلام ا... مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است که به تایید من برسد ، حتی ترانه و آهنگساز و همه چیز آن را من تایید کنم. زمانی که برای ثبت عقد رفته بودیم برای همه این مهریه عجیب بود و هرچه مانی اصرار کرد که حداقل 12 یا 14 سکه به عنوان مهریه داشته باشم من قبول نکردم و همین مهریه ثبت شد.
در بخش پایانی گفتگو صبا راد درباره درآمدش از اجرا در تلویزیون که دو میلیون تومان بود و از اجرا در استیج که 40 میلیون تومان است اما شاید سالی یکبار رخ بدهد صحبت کرد و در نهایت یک کلام الله مجید را به موزه برنامه دورهمی هدیه داد و همسرش مانی رهنما نیز تندیس طلایی بهترین خواننده که در سال 1377 از جشنواره موسیقی فجر دریافت کرده بود به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد بزرگی که در اخلاق و انسانیت «استاد» بود

کافی است نگاهی به کارنامه او داشته باشیم، آن وقت است که همه از رفاقت او در کار، حرفه‌ای بودنش، ستاره‌های جوانی که برای آسمان پرفروغ رادیو تربیت کرد و ... صحبت خواهند کرد. او کوه تجربه برای رادیو بود و به مدت ۳۵ سال برای رادیو تهران برنامه ساخت. آخرین برنامه او در رادیو تهران با نام "جدول" پخش شد. زنده یاد مانی اهل گلایه کردن نبود. نامش جواد مانی بود و عاشق نکته پرانی! اگر بگوییم او هنرمندی بود که در هنر‌های مختلف دستی بر آتش داشت، بیراه نگفته ایم. درگذشت این هنرمند توانمند در رادیو بهانه‌ای شد تا به سراغ همکاران او برویم و با آن‌ها درباره ویژگی‌های کاری و شخصیتی اش صحبت کنیم.

در فراق استاد

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، فاطمه آل عباس، گوینده با سابقه در رادیو با بیان اینکه وقتی خبر درگذشت جواد مانی را در فضای مجازی خواند، بسیار متاثر شد، گفت: وقتی سری به فضای مجازی زدم و خبر فوت استاد مانی را دیدم، باورم نمی‌شد و فقط دعا می‌کرد خبر اشتباه باشد، اما متاسفانه صحت داشت. زنده یاد جواد مانی، استاد همه ما در رادیو بود و از محضر او بهره می‌بردیم. با او کار کردم و آموختم. قابل باور نیست فوت این هنرمند عزیز. به قول رودکی " از شمار دو چشم یک تن کم/ وز شمار خرد هزاران بیش" 

وی ادامه داد: با از دست دادن هر استاد روز به روز تنهاتر می‌شویم و این موضوع برایم خیلی دشوار است. این روز‌ها سر زدن به شبکه‌های اجتماعی ترسناک شده، زیرا ممکن است هر لحظه با خبر فوت استادی رو به رو شویم که برایمان عزیز بوده و دوست داشتنی. در سال‌های اخیر اساتید بسیاری را از دست دادیم، اساتیدی که مدیون آن‌ها هستیم. ما معلمانی را از دست دادیم که شاگردان بسیاری را تربیت کردند. همیشه اعتقاد دارم یک گوینده خوب تربیت شده یک تهیه کننده حرفه‌ای است و بدون تردید استاد جواد مانی یکی از اساتید بی نظیر بود. او شاگردان بسیاری را برای رادیو تربیت کرد. دلسوزانه کار می‌کرد و دغدغه‌مند بود. سواد بالای او در میان همکاران زبانزد بود و چه حیف که او را از دست دادیم.

حرف اول در برنامه‌های ادبی و هنری

فرهنگ جولایی که از تهیه کنندگان پیشکسوت رادیو است در این باره عنوان کرد: زنده یاد جواد مانی از همکاران قدیمی ما بود. او در تهیه کنندگی برنامه‌های ادبی و هنری حرف اول را می‌زد و در کارش بسیار جدی بود. به ضرس قاطع می‌توانم بگویم که به لحاظ سواد و دانش در عرصه تهیه کنندگی در سطح بالایی قرار داشت. چه حیف که او را برای همیشه از دست دادیم.

طنزپردازی بی نظیر

فریبرز گلبن ازتهیه کنندگان پیشکسوت رادیو جوان از دوستی اش با زنده یاد جواد مانی گفت و عنوان کرد: دوستی من با جواد به ۵۰ سال پیش برمی گردد. فردی نازنین و در کارش جدی بود. طنازی اش هر فردی را به وجد می‌آورد. او طنزپردازی بی نظیر، ادیب، با سواد و شاعر بود. خیلی متاسف شدم که او را از دست دادیم. جایش برای همیشه در میان ما سبز خواهد بود.

خلاق در هنر

بهرام رحمانی رفاقت دیرینه‌ای با زنده یاد جواد مانی داشت. او از پیشکسوتان رادیو محسوب می‌شود. وقتی با او تماس می‌گیریم که از جواد مانی بگوید، در حالی که بغض راه گلویش را بسته بود، گفت: هر چه از جواد بگویم کم است. او نمونه یک فرد خلاق در همه عرصه‌های هنر بود. در تهیه کنندگی حرف اول را می‌زد. رفاقت با او برایم خیلی عزیز و ارزشمند بود. باورش برایم سخت است.

ذاتا معلم بود

غلامرضا بحیرایی، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با بیان اینکه زنده یاد جواد مانی به معنای واقعی استاد تمام بود، ادامه داد: او یک انسان رها و آزاد، ذاتا معلم و یک تهیه کننده بزرگ برای رادیو بود. آنچه او را متمایز با دیگر اساتید می‌کرد این بود که دانش خودش را نشر می‌داد. اگر بگوییم کوه دانش و تجربیات بود، بیراه نگفته ایم. او شاگردان بسیاری را در رادیو تربیت کرد. شاعر بود و دوست داشتنی. روحش شاد.

تواضع علمی بی نظیری داشت

داود جمشیدی از پیشکسوتان رادیو در عرصه نویسندگی و تهیه کنندگی است. وی صاحب نظر بودن جواد مانی در عرصه‌های مختلف هنر را به عنوان ویژگی متمایز این هنرمند ذکر کرد و افزود: او خیلی خوب موسیقی را می‌شناخت. خطاط بود و رشته تحصیلی اش زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تبریز بود. برنامه‌های بسیاری را در حوزه‌های هنر، فرهنگ و موسیقی تهیه و روانه آنتن کرد. دوست داشتنی بود و کم نظیر. تسلط بسیاری در کار تهیه کنندگی داشت و در این زمینه هم تدریس می‌کرد. از تهیه کنندگان ارشد رادیو بود که سال‌ها پیش بازنشست شد. تا قبل از کرونا ارتباطش را با رادیو قطع نکرده بود و در حوزه آموزش عالی بود و به عنوان کارشناس در جشنواره‌های مختلف رادیو حضور داشت. 

وی تاکید کرد: ویژگی بارز او به لحاظ شخصیتی، تواضع علمی اش بود. در همه هنر‌ها دستی بر آتش داشت. معرق کار می‌کرد و تابلو‌های زیبایش را هدیه می‌داد. انسانی شوخ طبع و نکته سنج به ویژه در ادبیات فارسی بود. فروتنی او زبانزد بقیه بود. بسیار رفیق خوبی بود و رادیو را دوست داشت. همیشه اصرار داشت در این مسیر جوانان مستعد را پرورش بدهد.

دیگر خبرها

  • روایت عجیب بیژن بنفشه‌خواه از نام خانوادگی‌اش: پدر عاشق یک خانم به اسم بنفشه بود (فیلم)
  • انگلیسی و فرانسوی حرف زدن خانم مجری و واکنش جالب پژمان بازغی (فیلم)
  • (ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!
  • ببینید | شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی شیر مادر و گازوئیل!
  • (ویدیو) جمله عجیب مجری خطاب به طلبه روی آنتن تلویزیون: طلبه به این شیطونی ندیده بودم!
  • دورهمی خانوادگی «شب فیروزه‌ای» از شبکه تهران
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • مرد بزرگی که در اخلاق و انسانیت «استاد» بود
  • زوج‌ها اولین ماه رمضانشان را به «سحرنشینی» می‌روند/ پادکست زنده
  • شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان! (فیلم)