Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:29:49 GMT

۶بهمن؛ آخرین مهلت آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۷۸۴۰

۶بهمن؛ آخرین مهلت آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۶ بهمن، آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن کریم است.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به روزهای پایانی مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: ۶بهمن، آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن کریم است و آزمون آن ساعت ۶ صبح شنبه (۷ بهمن) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۷۶ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه بیشترین ثبت نام مربوط به شهرستان رشت بت یک هزار و ۳۱۴ نفر است تصریح کرد: لاهیجان با ۵۹۷ نفر، لنگرود با ۴۴۱ نفر، آستانه اشرفیه با ۳۴۵ نفر و آستارا با ۳۲۹ نفر بیشترین تعداد ثبت نامی را در این آزمون داشتند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کنندگان از امامزادگان و بقاع مترکه بودند، خاطرنشان کرد: سایر شرکت کنندگان از موسسات قرآنی، مساجد، کانون های فرهنگی و هنری، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، پایگاه بسیج، زندان ها، حوزه علمیه، مراکز نظامی و انتظامی بودند.

 

مدیرکل اوقاف گیلان با تصریح اینکه ۴۱۶ نفر داوطلب آزاد هستند اذعان کرد: ۳۲۰ نفر از مساجد و کانون های فرهنگی هنری، تکایا و حسینیه ها در این آزمون شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان در ۴ رشته حفظ قرآن، ترجمه قرآن، معارف اهل بیت(علیه السلام) و آزمون الکترونیکی انس با قرآن می توانند با مراجعه به سایت quranedu.ir ثبت نام کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود