Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فروش فیلم‌های سینمایی با رشد در هفته جاری مواجه شد و فیلم‌های کمدی صدرنشینان جدول فروش هستند. فیلم سینمایی «عشقولانس» با اقبال مواجه شد و در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت. 

فیلم سینمایی «آینه بغل» با فروش هفتگی 1 میلیارد و 792 میلیون و 358 هزار تومان در رتبه اول جدول قرار دارد و نسبت به هفته گذشته با رشد بیش از 100 میلیون تومان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل فروش فیلم به رقم 13 میلیارد و 859 میلیون و 502 هزار تومان رسید. 

 

فیلم سینمایی «عشقولانس» در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول جای گرفت این فیلم در فروش هفتگی به رقم 304 میلیون و 124 هزار تومان بود و در کل فروش فیلم به عدد  575 میلیون و 880 هزار تومان رسید. 

فیلم سینمایی «دختر عمو و پسرعمو» در هفته چهارم نمایش به فروش 261 میلیون و 283 هزار تومان رسید و فروش کل فیلم به عدد 964 میلیون و 313 هزار تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «پل خواب»  در هفته دوم اکران به فروش 194 میلیون و 26 هزار تومان رسید و فروش کل فیلم به رقم 336 میلیون و 770 هزار تومان دست یافت. 

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در هفته اول نمایش به فروش 170 میلیون و 475 هزار تومان رسید و در کل فروش فیلم به رقم 194 میلیون و 270 هزار تومان دست یافت. 

انتهای پیام/  

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است