Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در جلسه‌ با نماینده سرمایه‌گذاران عمانی اظهار کرد: سه مسئله محیط زیست، تحویل سند و بنادر و کشتیرانی موانع پیش‌روی آغاز به کار سرمایه‌گذاران خارجی بوده که خوشبختانه دو موضوع مرتفع شده و موضوع تحویل سند نیز با جلسه هفته آینده هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: گلستان انگیزه و رغبت لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این استان را دارد و در این راستا مشکلات مربوط به مجوزهای محیط زیستی این پروژه و همچنین مشکلی که با سازمان بنادر و کشتیرانی داشته ، بلافاصله حل شده است.
استاندار گلستان افزود: سرمایه‌گذاران خارجی معمولا شرایط را در تمامی دنیا رصد می‌کنند و هر جا شرایط آماده‌تری باشد ورود می‌کنند و حالا وقتی سرمایه‌گذاران عمانی گلستان را برای سرمایه‌گذاری خود برگزیده‌اند، ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم را برای آنان فراهم آوریم.
هاشمی با اشاره به جلسه هفته آینده هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: از آنجا صدور مجوز برای اراضی بالای سه هکتار باید در این جلسه تعیین تکلیف شود، امیدواریم با جلسه هفته آینده این کمیسیون، در انتهای دهه مبارک فجر شاهد آغاز رسمی عملیات اجرایی این پروژه گردشگری در سطح ۵۲ هکتار اراضی ساحل بندرگز باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه نماینده سرمایه‌گذاران عمانی با اشاره به طولانی شدن پروژه اجرایی این طرح گفت: اگر چنانچه مسائل مطرح شده تحقق یابد و موانع و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های پروژه مرتفع شود سرمایه‌گذاران عمانی راغب به اجرای هر چه سریع‌تر این طرح هستند.
گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری عمانی با عنوان «آرمان طبیعت گرگان» با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به وسعت ۵۲ هکتار در ساحل بندرگز مجموعه‌ای تفریحی، گردشگری و توریستی را ایجاد خواهد کرد که پس از اجرایی شدن در سه فاز اشتغال مستقیم و فعال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم خواهد آورد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی