Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با امضا تفاهمنامه با فدراسیون سوارکاری، مدیریت اجرایی و مالی برگزاری کورس‌های اسبدوانی به طور کامل به استان گلستان واگذار شد.

بهمن طیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس این توافق نامه، فدراسیون سوارکاری فقط بر برگزاری این مسابقات نظارت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همه درآمدهای حاصل از برگزاری کورس نیز به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز خواهد شد.
به گفته طیبی؛ به عبارتی سود حاصله از این مسابقات به حساب هیات سوارکاری شهرستان میزبان واریز و زیان احتمالی هم برعهده خود آنان خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: هیات شهرستان ها در کمیته اجرایی مسابقات کورس مشارکت داده خواهند شد و همه هزینه های برگزاری مسابقات مانند آزمایش دوپینگ ، عوامل انتظامی و اجرایی به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری شهرستان پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: خزانه دار هیات سوارکاری هر هفته بیلان مالی این مسابقات را به اطلاع مراجع ذیصلاح خواهد رساند و در صورت بروز هر گونه اختلاف، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان داور به مشکلات رسیدگی می کند.
به گزارش ایرنا برگزاری مسابقات کورس در گلستان در سال های اخیر همواره با مشکلاتی روبرو بوده که در برخی موارد به بروز درگیری میان مجریان و شرکت کنندگان می انجامید.
یکی از اشکالاتی که به برگزاری این مسابقات گرفته می شد، اجرای کورس توسط عوامل فدراسیون و نقش اندک هیات سوارکاری شهرستان ها و استان بود.
از 2 سال قبل و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان و حمایت مسئولان گلستان، برگزاری این مسابقات به طور کامل به استان واگذار شد.
با امضای توانق نامه اخیر اداره کل ورزش و جوانان گلستان با فدراسیون سوارکاری ، مسئولیت برگزاری کورس به جای هیات های شهرستان، به هیات استان واگذار و نقش فدراسیون نظارتی خواهد بود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ظفری روز شنبه در گفت و گویی افزود: شب گذشته بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. در شهر دزفول در استان خوزستان بارش زیادی را شاهد بودیم بطوریکه به حدود ۱۲۷ میلیمتر رسیده است. همچنین خسارت‌های جدی به راه‌های عشایری در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری وارد شد.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تلفات دامی هم در بخشی از مناطق داشتیم، اضافه کرد: گزارشی از خسارت جانی در نقاط مختلف به ما نرسیده است، اما در حال ارزیابی هستیم.

آماده باش مدیریت بحران در استان‌های شمالی و غربی

ظفری با تاکید بر اینکه راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده باز است، افزود: برق شهر معمولان وصل شده و فعلا مشکلی ندارد. امروز هم آماده باش کاملی را به استان‌های شمالی، غربی و شمال شرق کشور دادیم.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بخشی از مناطق خوزستان مانند اهواز و بندر امام، آب گرفتگی داشتیم. اطراف و حاشیه شهر ایلام نیز برخی خانه‌ها دچار آب گرفتگی شدند که اهالی این مناطق به جای امن منتقل شدند. در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند با کمک نیرو‌های امدادی به نقاط امن منتقل شدند و مشکل خاصی در آن مناطق وجود ندارد.

ظفری با اشاره به سرکشی خود به اطراف تهران با توجه به بارش‌ها گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند و فردا هم به طور کامل آماده هستند؛ سرکشی‌ها انجام شده و ستاد‌های بحران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در چهار محال و بختیاری، ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شد و تصمیمات خوبی آنجا گرفته شده است. امیدواریم طی دو روز آتی بتوانیم با ایمنی کامل، فضا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس