Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:38:18 GMT

فیلم/ مداحی شهید مدافع حرم محمد معافی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۸۵۵۷

‍‍‍‍‍‍

مداحی اولین شهید مدافع حرم میاندورود، شهید محمد معافی در مسجد چهارده معصوم (ع) روستای برگه.

دریافت 1 MB فیلم/ مداحی شهید مدافع حرم محمد معافی ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان نخستین جشنواره بین‌المللی شعر عربی برای پاسداشت مقاومت مردم فلسطین با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق منتشر شد.

موضوعات و محورهای این جشنواره شامل شهدای مقاومت، قهرمانان نبرد طوفان الاقصی، بازندگان، میدان نبرد و روایت عکس بوده و همه قالب‌ها، شعر عربی فصیح و عامیانه هستند.

در فراخوان این جشنواره از شهیدان صالح العاروری، شهید وسام الطویل، شهید أبو تقوی السعیدی، شهید خبرنگار و هنرمند علی نسمان، شهید زن فلسطینی جمیلة الشنطی، شهید کودک ریم علی بدوان معروف به (روح الروح)، شهید فعال اجتماعی محمد فائز الحسنی و همچنین از میان قهرمانان نبرد طوفان الاقصی به یحیی السنوار، محمد الضیف، بدر الدین الحوثی، سیدحسن نصرالله و چهره رسانه‌ای وائل دحدوح و همچنین به قوت ایمان در میان مردم غزه و امیدشان به آینده اشاره و در بخش بازندگان به بایدن به عنوان بازنده‌ای حامی بازنده‌ای دیگر، نتانیاهو آخرین نفس‌های شیطان، مهاجرت معکوس و خالی شدن شهرک‌ها و شکست سربازان، افسران و سلاح دشمن اشاره شده است و در بخش میدان نبرد به فتوحات میدانی مجاهدان، جمله به بیمارستان‌ها و مدارس، و تخریب منازل و حمله به آوارگان در اردوگاه یاد شده است.

جایزه برتر این جشنواره نیز ۱.۵ میلیون دینار عراقی تعیین شده و در دو بخش شعر فصیح و مردمی سه جایزه جداگانه اهدا می‌شود.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا روز ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی پست الکترونیک daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان این‌رویداد از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6056399 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت
  • محمدی رئیس باشگاه سایپا و خمارلو رئیس مجموعه انقلاب شد
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • اعزام ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
  • فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» منتشر شد