Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی در آمریکا پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا را به جرم تجاوز و سوء استفاده جنسی به بیش از ۱۵۰ زن نوجوان ژیمناست، به تحمل ۱۷۵ سال زندان محکوم کرد.

"لری نصار" ۵۴ ساله پزشک سابق تیم ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا از سوی قاضی زن دادگاهی در شهر " لنسینگ" ایالت میشیگان آمریکا به ۱۷۵ سال حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"رزماری آکویلینا" قاضی دادگاه در اقدامی کم سابقه جلسات محاکمه و قرائت حکم این پزشک سابق تیم های ورزشی آمریکا را به صورت علنی برگزار کرده است.

این قاضی زن همچنان اجازه داد برخی از قربانیان آزارهای جنسی این پزشک سابق در جلسات دادگاه از جمله در جلسه دیروز در دادگاه حضور یافته و حرف‌های دل خود را خطاب به این مجرم و دادگاه و رسانه‌ها قرائت کنند.

پس از اتمام سخنان قربانیان، لری نصار در اظهارانی بارها از قربانیان خود پوزش خواست و تاکید کرد که تا پایان عمرش در زندان حس ندامت و عذاب وجدان بابت رفتارهای ناشایست خود با دختران جوان ورزشکار خواهد داشت.

پرونده این پزشک متجاوز که از ماه نوامبر سال گذشته میلادی افشا و پیگیری شده به بزرگ‌ترین پرونده آزارجنسی کودکان و نوجوانان در تاریخ آمریکا لقب یافته است. صدها نفر – دستکم ۱۵۰ نفر- قربانی آزار جنسی این پزشک بوده اند.

او در طول سال‌ها فعالیت خود به عنوان پزشک تیم المپیک زنان ژیمناستیک آمریکا به بهانه‌های واهی دختران ورزشکار را دستمالی کرده بود.

برخی از مدال‌آوران زن ورزش ژیمناستیک آمریکا که قربانی سوء رفتار جنسی این پزشک بوده اند در جلسات دادگاه حضور یافته و علیه او شهادت داده اند.

گفتنی است لری نصار پیشتر در پرونده ای دیگر بابت "پورنوگرافی" از دختران ورزشکار به ۶۰ سال حبس محکوم شده است. از این مجرم بیش از ۳۰ هزار عکس و فیلم از آزارجنسی دختران کم سن و سال ورزشکار کشف شده است. او در بسیاری موارد از صحنه های آزار جنسی دختران ورزشکار عکس و فیلم می گرفته است.



منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!

پس از ورود غیرقانونی به سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا، مردی به داشتن رابطه جنسی با اجساد بیمارستان اعتراف کرد.

برنا در خبری نوشت: دیمون تینگی، ۲۹ ساله، روز دوشنبه پس از دستگیر شدن در پی ورود غیرقانونی به بیمارستان دیانا پرنسس ولز در گریمزبی انگلیس در روز یکشنبه، ۱۷ مارس، در دادگاه تاج و تخت گریمزبی حاضر شد.

ورود غیرقانونی وی توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

تینگی، بدون آدرس ثابت، قبل از اعتراف به دو اتهام خود یعنی ورود غیرقانوین به قصد ارتکاب جنایات جنسی و انجام عمل جنسی بر روی اجساد، برای تأیید نام خود در دادگاه صحبت کرد.

جان تاکری کیو سی، قاضی پرونده دستور یک گزارش روانپزشکی را صادر کرد و به تینگی گفت که زمانی که برای صدور حکم در ۲۷ ژوئن حاضر می‌شود با محکومیت قابل توجهی در زندان روبرو خواهد شد.

پلیس هامبرساید پس از دستگیری تینگی در ماه گذشته گفت که برخورد با این جنایت و پرونده به یکی از اولویت‌های آنها تبدیل شده است.

نیکول الیوت در واکنش به این پرونده گفت: "ما به طور باورنکردنی نزدیک با شرکای خود در سرویس سلامت ملی انگلیس و پزشکی قانونی کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با تمام اعضای خانواده متوفی که در داخل سردخانه بودند تماس گرفته شده باشد و افسران آموزش دیده ویژه ما به حمایت از خانواده قربانیان ادامه خواهند داد. "

او افزود که این تحقیقات به تحقیقات شناخته شده درباره مدیران مستقل مراسم تشییع جنازه Legacy Independent در هال مرتبط نیست.

همانطور که پیشتر ذکر شد، تینگی در تاریخ ۲۷ ژوئن در دادگاه تاج و تخت گریمزبی محکوم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی