Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اسکو از برگزاری همایش ربط خط و نقش در کاهش آسیب های اجتماعی در دادگستری این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق میرزاآقازاده در گفتگو با اوشکایا با اشاره به ضرورت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه،اظهارز کرد: همگرایی مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه هنرمندان ضروری بوده و حل مشکلات مربوط به آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید با تعامل و هم‌دلی و برنامه‌ریزی مناسب را برای فعال ساختن ظرفیت‌های بالقوه‌ی مردمی به کار بندند که در این خصوص هنرمندان سهم به سزایی دارند.

رئیس دادگستری شهرستان اسکو با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان تصریح کرد: تاثیر یک بیت شعر یا یک قطعه عکس و فیلم و یا نوشته در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در برخی از مواقع بیشتر از یک ساعت سخنرانی مستدل است.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی هنرمندان با ورود به این عرصه نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا نمایند که در همین راستا این همایش در دادگستری اسکو برگزار می‌ شود.

محمدعلی قلی‌زاده نیز با اشاره به این که هنر یک موهبت الهی به بشر است اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا، دولت‌ها از هنر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره می‌برند که اشاعه‌ی فرهنگ صلح و دوستی، سازش و گذشت  از اهداف هنر متعالی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو هدف از برگزاری این همایش را ارائه‌ یک بیان هنری از نقش هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از آسیب اجتماعی با دیدگاهی هنری، نشان دادن جایگاه پیشگیری از آسیب اجتماعی و وقوع جرم در زمینه‌ی هنر عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: آثار ترسیمی و تنسیخی در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

قلی زاده در پایان ابراز کرد: این همایش با حضور خوشنویسان فوق ممتاز و تنی چند از کارتونیست‌های برتر استان هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از ساعت ١٠ الی ١۵ روز شنبه ١۴ بهمن ماه در محل دادگستری اسکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود