Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - نشست سراسری و دوره آموزش ضمن خدمت مسئولان روابط عمومی ادارات کل زندان‌های سراسر کشور به مدت ۴ روز در منطقه ۷ آموزشی پژوهشی زندان‌های کشور در تهران برگزار و با معرفی برترین‌های روابط عمومی زندان‌های کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز چهارم این نشست کارگاهی آموزشی تخصصی که با نشست صمیمی دکتر اصغر جهانگیر رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان‌های کشور و جمعی از مدیران کل ستاد سازمان زندان‌ها و مدیرکل زندان‌های تهران همراه بود، از روابط عمومی اداره کل زندان‌های گیلان به عنوان یکی از روابط عمومی های برتر در زندان‌های کشور تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی های سازمان زندان‌های کشور، دفاتر استانی خود را در سه شاخص اطلاعات اخبار، مستند سازی اقدامات و تهیه گزارشات مصور و همچنین روابط عمومی محتوا محور (مبتنی بر اولویت‌های راهبردی زندان‌بانی) مورد سنجش قرار داد که روابط عمومی اداره کل زندان‌های گیلان در گروه اطلاعات اخبار و ارتباطات به عنوان برتری دست یافت.

 

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان - سازمان زندان ها - روابط عمومی - زندان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد