Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اصفهان - رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان گفت: بدنبال واژگونی کامیون کشنده حامل گاز مایع در اصفهان، مسیرهای منتهی به میدان استقلال تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، سرهنگ جواد درستکار  اظهار داشت: بدنبال واژگونی کامیون کشنده حامل گاز مایع در اصفهان، مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب منتهی به فلکه استقلال مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه امروز کامیون کشنده حامل گاز مایع به دلیل نداشتن سرعت مطمئنه و خارج شدن کنترل ماشین به هنگام دور زدن واژگون شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اضافه کرد: به دلیل مسدود شدن راه های منتهی به فلکه استقلال تا اطلاع ثانوی رانندگان می توانند از دو مسیر جایگزین از جمله کمربند جدید شمالی خمینی شهر و آزادراه معلم که به سمت شاهین شهر است، برای تردد استفاده کنند.

 

46

 

کلید واژه‌ها : گاز - شرکت ملی گاز - استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان