Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این مسابقات که از صبح پنجشنبه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول آغاز شده 213 ورزشکار معلول ذهنی از سراسر کشور شرکت دارند.
این مسابقات به مدت 2 روز در رشته های دو ومیدانی (دو 30متر رفت و برگشت)،دوچرخه سواری 1500 متر و تنیس روی میز در حال برگزاری است ضمن اینکه 60 ورزشکار معلول از دزفول نیز در این المپیک شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: معلولان 52 شهر کشور که در مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی آموزش دیده اند در این المپیک حضور دارند.
وی با بیان اینکه المپیک ویژه ایران از سوی سازمان های مردم نهاد برگزار می شود و بودجه مالی ندارد گفت:شرکت معلولان کم توان ذهنی و هوشی در این مسابقات موجب سلامت این افراد می شود و نتیجه مثبتی در پی خواهد داشت تا بیشتر در جامعه حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد:مسابقات المپیک ویژه ایران با همکاری فرمانداری ،شورای شهر ،شهرداری،دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی دزفول و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شده است.
آئین اختتامیه این المپیک ورزشی عصر روز جمعه در تالار مهتاب دزفول برگزار می شود.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود