Web Analytics Made Easy - Statcounter

پافشاری زیزو بر ترکیبی که قدرت فصل پیش را ندارد، دومین جام فصل را هم از کهکشانی ها گرفت.

طرفداری - رئال مادرید با شکست غیرقابل باور خانگی مقابل لگانس، از کوپا دل ری هم کنار رفت تا حالا همه امیدش به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

برجسته کردن نام تنها یک بازیکن برای توجیه این فاجعه، کمی به دور از انصاف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم بخواهیم همه چیز را برگردن مربی که زیدان باشد، بیندازیم، باید یادآوری شود که هم او بود که رئال را در دو فصل اخیر به جایگاهی رساند که تاکنون تیمی به آن دست پیدا نکرده است. اما حالا چه؟ حالا همان تیم قهرمان نه انگیزه‌ای دارد؛ نه شوری برای بازگشت و نه هیچ نشانه‌ای از خشم درون. بازیکنان تیم قهرمان با چهره‌هایی درهم؛ سری پایین؛ بدون روحیه و ناامید کننده راهی رختکن شدند. 

البته مقایسه این تیم با فصل گذشته ارزش زیادی ندارد چون تیم فصل گذشته بهتر بود؛ خیلی بهتر. مشکل تیم کنونی از جایی می‌آید که بازیکنانی چون ایسکو، آسنسیو و بنزما به کلی از جریان بازی محو می‌شوند. رد پایی از آنها در بازی نبود. حالا فقط لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید باقی مانده. چیز دیگری در کار نیست. مشکل اینجاست که در این فصل خیلی به ندرت نمایش های استثنایی مانند بازی یکشنبه مقابل دپورتیوو لاکرونیا - که طبعا برای غلبه بر پاری سن ژرمن لازم است - را از رئال دیده‌ایم. نشانه‌ای از تیمی که در آگوست تحسین همگان را برانگیخته بود، دیده نمی‌شود. نه عکس العملی و نه پاسخی.

زیدان از تیمش دفاع می‌کند اما وقتی بازی به بازی می‌بیند که این تیم، کاری از پیش نمی‌برد، منطقی این است که به دنبال راه حلی خارج از چیزی که اکنون در اختیار دارید، بگردید اما زیزو در مقابل تقویت ترکیب نیز مقاومت می‌کند چون معتقد است این تیم می‌تواند برگردد و دوباره همه چیز روی روال قرار بگیرد. اما حالا فقط اروپا مانده تا قمار زیزو جواب بدهد. نه چیز دیگری.

مشکل، حالا نیست و راه حل هم دیوانه وار عمل کردن در ژانویه نیست. داستان از تابستان کلید خورد. جایی که زیدان درهای خروج را به روی هامس و موراتا باز و جدایی په په را نیز تایید کرد. قضیه ماریانو فرق دارد. او فصل گذشته هم به ندرت بازی می‌کرد و نمی‌توان حالا به فروشش خرده گرفت. رئال برای خرید ام باپه تلاش کرد و در غیاب یک آلترناتیو در خور، زیدان روی مایورال قمار کرد و تصمیم گرفت یک فصل روی اشرف و یورنته حساب باز کند. در حالی که ایده اولیه این بود که همه آنها یک فصل دیگر هم در تیم دیگری کسب تجربه کنند! تئو آمد تا جانشین مناسبی برای مارسلو باشد اما ثبات ندارد. کاسیا تقریبا در همه بازی‌ها چند توپ را از درون دروازه بیرون می‌آورد و در آخر به زیدان می‌رسیم. کسی که بی شک حالا هم از تیمش دفاع خواهد کرد. حتی از آنهایی که مشخص است در سطح رئال نیستند. 

از فاجعه رئال گفتیم از شاهکار گاریتانو هم بگوییم که برخلاف همه تصورات، به تاریخ سازی‌اش با لگانس ادامه داد. کسی که واقعا با برنامه کار کرد و تمرکزش را با وجود دریافت گل تساوی در ابتدای نیمه دوم، از دست نداد. گاریتانو و تیمش برای اولین بار در تاریخ باشگاه در برنابئو و برای اولین بار هم راهی نیمه نهایی کوپا دل ری شدند.

خوزه فلیکس دیاز از مارکا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی تراکتور - استقلال (فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس - سپاهان (فیلم) خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان