Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز فتاح ظهر امروز در اولین روز سفر کاری خود به آذربایجان‌شرقی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: امیدواریم حرکات نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به یک الگو در کشور تبدیل شود، چراکه بسیار بی‌سابقه بوده و به طبع آحاد مردم خوش آمده است.

وی با بیان اینکه لطف خداوند بود که سردار خرم به عنوان شهید زنده از دست تکفیری‌ها نجات یابد، عنوان کرد: امیدواریم حضور او باعث خیر و برکت برای استان آذربایجان شرقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه افرادی که از بیرون به استان نگاه می‌کنند، یک مجموعه همدل و یکدل می‌بینند، تبیین کرد: مشی مردمی اثر خوبی روی استان گذاشته است و این اتحاد و یکدلی مردم استان آذربایجان‌شرقی در حوادث اخیر همه را روسفید کرد.

وی توضیح داد: در زلزله کرمانشاه، مردم آذربایجان سنگ‌تمام گذاشتند و صددرصد از کمک‌های مردمی محقق شده است.

فتاح در ادامه اعلام کرد: مردم کل کشور در موضوع حامی یتیم و بحث محسنین خوب عمل کردند و ما قدردان هستیم.

وی با اشاره به اینکه غیرت آذری یک روحیه و تعصب است و افتخار ما ولایت‌مداری این خطه است، یادآور شد: مردم این خطه همیشه حامی انقلاب و نظام بوده و حرکت‌های آن در تاریخ کشور تأثیر عظیم داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با تأکید به اینکه ما مشکلی از نظر مجلس و دولت نداریم، گفت: مشکل ما این است که ورودی ما زیاد است، اما در استان آذربایجان‌شرقی شاهد آن هستیم و می‌بینیم که ورودی 15 درصد کمتر شده و این یک خبر خوش است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان‌شرقی در کنار شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر در آستانه ورود به یک اتفاق بزرگ است که شهر بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را نیز باید به کارنامه خود اضافه کند.

فتاح تأکید کرد: می‌شود در نظام اسلامی فقر را برطرف کرد و مطمئنم در تبریز و آذربایجان این ظرفیت وجود دارد، چراکه خیر و حامی در قشر‌های مختلف مردمی به خصوص بازاری زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: تبریز به یک شعار در یک زمان‌بندی مشخص در روزهای آتی نیاز دارد که تابلویی به تابلوهای  شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر اضافه کند که آن هم شهری بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان