Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@06:40:48 GMT

انتخاب رنگ و طرح مبل و پارچه مبلی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۹۳۹۷

دغدغه ای که اکثر خریداران مبل دارند چه رنگی انتخاب کنم که دیزاین خانه شیک باشد.

طرح پارچه مبل

اولین مشکلی که اکثر افراد در خرید مبل دارند انتخاب طرح پارچه مبلی است زمانی که کالیته پارچه را مشاهده می کنند مخصوصا پارچه های گل دار مبل های کلاسیک و مبل های استیل، قابلیت انتخاب را از دست می دهند انتخاب طرح گل بسیار مشکل تر از رنگ مبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر بصورت کلی بخواهیم راهتمایی کنیم گل های شلوغ و پر کار برای فضای های بزرگ کاربرد دارند در صورتیکه فضای شما کوچک باشد فضای خانه شما سنگین و منزل شما کوچکتر دیده خواهد شد مانند طرح زیر

حالا اگر همین مبل را با پارچه ساده تر و روشن تر سفارش دهید فضای منزل شما باز می شود 

پس انتخاب گل و رنگ  پارچه مبلی،  اهمیت بسیاری  در فضای منزل شما دارد. رنگ نمای چوب نیز بسیار تاثیر گذار است،پیشنهاد ما انتخاب  ورق طلا برای مبل کلاسیک و مبل  استیل است که در تصویر بالا نکته هایی که عرض شد واقعا مشهود است  مورد بعدی در انتخاب پارچه مبل 

برگشت نور پارچه مبل

موردی که اکثر خریداران مبل با آن مشکل دارند برگشت نور و فضای گالری مبل هاست. گالری های مبل معمولا برای جذابیت نور یکدست ندارند و نور را متمرکز  بر روی برخی از ناحیه های مبل می کنند. برای اینکه انتخاب درستی از کالیتها داشته باشید حتما در مکانهایی با نور یکدست قرار بگیرید

برگشت نور برای مبل راحتی نیز وجود دارد مبل های راحتی اصولا از پارچه های ساده استفاده می کنند و مشکل، کمی تفاوت رنگ است و مانند مبل های استیل و کلاسیک مشکل آفرین نخواهد شد.آخرین دسته مبل تختخواب شو  که به دلیل دمه دستی بودن و هزینه پایین خریدارن حساسیت زیادی ندارند ولی در کل مانند مبل های راحتی هستند.

گردآوری: moblomiz.com

مبل کلاسیک

https://moblomiz.com/Products/classic-sofa

مبل راحتی

https://moblomiz.com/Products/sofa

مبل تختخواب شو 

https://moblomiz.com/Products/sofa-bed

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نصب تلویزیون روی دیوار گچی

در سال‌های گذشته ایده‌های مختلفی برای جایگاه تلویزیون در دکوراسیون داخلی ارائه شده و هرکسی مطابق با سلیقه و بودجه‌اش روش مناسب را انتخاب می‌کند. به‌طور کلی در اکثر مواقع  تلویزیون را یا روی میز تلویزیون می‌گذارند و یا به دیوار وصل می‌کنند.

در سال‌های گذشته ایده‌های مختلفی برای جایگاه تلویزیون در دکوراسیون داخلی ارائه شده و هرکسی مطابق با سلیقه و بودجه‌اش روش مناسب را انتخاب می‌کند. به‌طور کلی در اکثر مواقع  تلویزیون را یا روی میز تلویزیون می‌گذارند و یا به دیوار وصل می‌کنند.

در این مقاله به نقل از دکومبل به سوال « نصب تلویزیون روی دیوار گچی» پاسخ می‌دهیم و نکات انتخاب براکت و نصب به دیوار را بررسی می‌کنیم.

چگونه تلویزیون را به دیوار وصل کنیم؟

تلویزیون را با کمک پایه (براکت) به دیوار وصل می‌کنند. این پایه‌ها انواع مختلفی دارند و دست شما برای انتخاب باز است. در ادامه لیست انواع براکت را مشاهده می‌کنید.

براکت سقفی و یا پایه سقفی براکت دیواری تلویزیون ثابت براکت دیواری تلویزیون متحرک بالا و پایین براکت دیواری تلویزیون تمام جهات

بعد از انتخاب و تهیه نوع براکت، آن را دیوار متصل می‌کنید. در مرحله‌ی آهذ تلویزیون به براکت وصل می‌شود. نصب براکت تلویزیون به مهارت نیاز دارد و باید توسط شخص حرفه‌ای انجام شود؛   با این حال اگر کنجکاو هستید که براکت تلوزیزیون چگونه وصل می‌شود، این مقاله را مطالعه کنید.

۶ نکته برای نصب تلویزیون به دیوار تلویزیون را ۸٠ تا ۱۲٠ سانتی‌متر از زمین فاصله بدهید. چند سوراخ پشت تلویزیون وجود دارد که برای اتصال به پایه هستند. فاصله این حفره‌ها در مدل‌های تلویزیون متفاوت است؛ بنابراین قبل از اقدام برای خرید پایه این فاصله را اندازه‌گیری کنید. هرکدام از پایه‌ها برای یک سایز صفحه نمایش طراحی شده‌اند. اگر از براکت با توان پایین‌تر از وزن و سایز تلویزیون استفاده کنید، امکان سقوط دستگاه وجود دارد. فضای کافی برای دسترسی به پورت‌ها در نظر بگیرید. مراقب باشید که سیم‌های تلویزیون به‌هم پیج نخورند؛ زیرا امکان اتصالی وجود دارد. تلویزیون باید ۱.۵ متر از وسایل گرمایشی فاصله داشته باشد.

سخن آخر

نصب تلویزیون به دیوار کاری نیست که هرکسی توانایی انجام آن را داشته باشد. اگر براکت به صورت اصولی به دیوار وصل نشود، قدرت کافی برای نگه‌داشتن تلویزیون را ندارد و ممکن است باعث خسارت بشود. با توجه به این موضوع، بهترین کار این است که مرحله نصب را به فرد حرفه‌ای بسپارید.

نام نویسنده: برچسب ها: رپورتاژ ، نصب تلویزیون ، میز تلویزیون لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8p

دیگر خبرها

  • میز جلو مبلی با ترکیب فلز مذاب با چوب؛ چقدر متفاوت و زیبا (فیلم)
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • تاریخ حلال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • آموزش نصب تلویزیون روی دیوار گچی
  • شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی سخت‌ترین کار بود
  • (ویدئو) بازگشت دوباره‌ی گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • برای نورپردازی با پنل ال ای دی باید این نکات را بدانید!
  • اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!