Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سازمان زندان‌ها اظهار کرد: نهاد‌های تامین امنیت و سلامت اجتماعی در تمامی جوامع کاری سخت و دشوار دارند.

وی گفت: هر چند در بسیاری از کشور‌ها مجازات حبس صرفاً نگهداری زندانیان را اجرا می‌کند، اما در ایران و در نظام زندانبانی اسلامی در کنار اجرای مجازات حبس، توجه ویژه‌ای به اصلاح و تربیت زندانیان و بازپروری آنان برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها که در همایش پیشکسوتان اصلاح و تربیت سخن می‌گفت، افزود: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، سازمان زندان‌ها را افرادی بنا نهادند که دغدغه مردم و تامین امنیت جامعه را داشتند و سنت اصلاح و تربیت را به یادگار گذاشتند.

جهانگیر با اشاره به شخصیت والای شهید لاجوردی گفت: منش و رفتار انسانی و اسلامی آن بزرگمرد الگوی همیشگی کارکنان سازمان زندان‌ها است.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه افزود: هرچند جامعه از خدمات زندانبانی در کشورمان از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی، مددکاری و غیره اطلاع زیادی ندارند، اما این اقدامات که در راستای تامین امنیت و سلامت جامعه است کاری جهادی است که شما پیشکسوتان آن را بنا نهادید و کارکنان امروز سازمان آن را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: خدماتی که به زندانیان ارائه می‌شود در حقیقت خدمت به جامعه و تامین امنیت پایدار در کشوراست.

مشاور رئیس دستگاه قضا در پایان افزود: تکریم بازنشستگان و توجه به پیشکسوتان نشان دهنده روحیه ارزشی این جمع است.

در ادامه این مراسم فیلم کوتاهی از زندگی شهید والامقام سید اسدالله لاجوردی پخش شد. همچنین تعدادی از پیشکسوتان به ارائه سخنرانی پرداختند.

گفتنی است؛ در این همایش علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین انصاری، حجت الاسلام و المسلمین شوشتری روسای سابق سازمان زندان ها، جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این سازمان نیز حضور داشتند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر اظهار داشت: برای رفع دغدغه‌های کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تعامل و همکاری سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراضی ساخت این واحدهای مسکونی در  زمین ساحلی قرار دارد گفت: عملیات آماده‌سازی این واحدها قابل ملاحظه است و امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی پس از آماده‌سازی زمین، واحدهای مسکونی ساخته و تحویل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی از ظرفیت نهضت ملی مسکن با رعایت استانداردهای لازم استفاده می‌شود.

اسلامی با اشاره به افزایش فعالیت در جبهه‌های مختلف در ساخت نیروگاه‌های اتمی دوم و سوم گفت: در مقایسه با قبل از سال 1400 فعالیت در جبهه‌های مختلف سایت دوم و سوم نیروگاه‌های اتمی بوشهر افزایش یافته و فعالیت 12 برابر شده است.

وی اضافه کرد: قبلاً در ساخت نیروگاه‌های اتمی یاد شده 250 نفر فعال بودند که اکنون بیش از 3 هزار نفر مشغول فعالیت هستند و تا قبل از پایان سال ان‌شاءالله تعداد نیروها در ساخت دو واحد نیروگاه اتمی جدید بوشهر به بیش از 5 هزار نفر افزایش می‌یابد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: با اراده‌‌ای که وجود دارد اجازه هیچگونه تاخیر در ساخت این دو واحد نیروگاه‌ داده نمی‌شود و بر اساس برنامه زمانبندی ان‌شاءالله تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران 100 درصد برقرار و الحمدلله کشور یک نظام امنیتی و قدرتمند است.

اسلامی ادامه داد: نظام دفاعی و امنیت ما هر گونه تعرض به این کشور شود این تسلط کشور و اقتدار نیروهای مسلح حفاظت و امنیت هسته‌ای هم در کمال اقتدار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • تامین امنیت با خون دیگران ؛ ما پول می‌دیم، شما بجنگید! | جزئیات بودجه جدید برای ادامه جنگ در این ۳ نقطه
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است