Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:01:24 GMT

پرستاران بیمارستان حجتیه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۹۶۷۱

پرستاران بیمارستان حجتیه تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) مراسم بزرگداشت روز پرستار در بیمارستان حجتیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همایش بزرگداشت روز پرستار با حضور دکتر محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، محمدرضا کجانی مدیرعامل مرکز خیریه حجت‌ابن الحسن عسکری، دکتر محمد عیدی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و  غفرانی، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، سردار شیروانیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و جمعی از پزشکان و پرستاران برگزار شد و در آن از پرستاران نمونه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بیمارستان حضرت حجت ابن الحسن عسکری(ع) در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: اعضای خیریه از روی عشق و صداقت، نه از روی وظیفه حقوقی و اداری، بیمارستان حضرت حجت را مورد عنایت قرار می دهند.

 

محمدرضا کجانی با اشاره به حضور مستمر مسئولان شهر مانند استاندار، شهردار و یا نمایندگان آنها در جلسات خیریه گفت: آنها از روی عشق و مهرورزی در جلسات شرکت کرده و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند.

 

وی در ادامه فزود: پرستاران باید به خود ببالند و افتخار کنند که زادروز ولادت حضرت زینب(س) به نام پرستار نام‌گذاری شده است.

 

مدیرعامل بیمارستان حضرت حجت ابن الحسن عسکری(ع) بیان کرد: پزشک طبابت می‌کند و بیمارداری و رسیدگی به کارهای درمانی بیمار به عهده پرستاران است و تمام زندگیشان را وقف کمک به بیماران می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه 50 سال از ساخت بیمارستان حضرت حجت می‌گذرد، اظهار داشت: 50 سال پیش این بیمارستان با نیت کمک به دردمندان و بیماران نیازمند ساخته شد و امروز به واسطه فیض حضرت ولیعصر، بهترین تجهیزات پزشکی نه در سطح استان، کشور بلکه در سطح جهان دارد.

 

کجانی افزود: این بیمارستان با دارا بودن بهترین برندها و به روزترین تجهیزات پزشکی خدمتی دیگر به بیماران صرعی می‌کند و بهترین و بزرگترین بخش صرع خاورمیانه که با این تعداد تخت حتی در نیویورک هم نیست با زحمات پروفسور اعتمادی‌فر در حال خدمت‌رسانی به بیماران است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر درمانگاه صرع  آماده ویزیت بیماران است ولی در ایام ا... دهه فجر به طور رسمی، با افتتاح بخش بستری، بیمارانی که نیاز به بستری دارند، پذیرش خواهند شد.

 

مدیرعامل بیمارستان حضرت حجت ابن الحسن عسکری(ع) گفت: دعای خیر بیماران این شفاخانه، بدرقه راه تمامی پزشکان و پرستارانی است که خالصانه به بیماران خدمت می‌کنند.

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر