Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تنها کارخانه تولیدی عایق های حرارتی و پوشش های ضدحریق املش واقع در ناحیه صنعتی آسیابسران رانکوه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی ربیعی ظهر پنجشنبه با همراهی فرماندار و نماینده املش در مجلس شورای اسلامی از این کارخانه بازدید کرد.
مواد تولیدی این کارخانه برای مصارف پروڑه های ساختمانی، صنعتی و نفت و گاز مورد استفاده قرار گرفته و 60 نفر بطور مستقیم در این کارخانه اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان املش با 2 بخش مرکزی و رانکوه در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
همچنین امروز (پنجشنبه) پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی کشور با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان لنگرود استان گیلان انجام شد.
جلسه مشترک کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و رونق تولید استان گیلان نیز چهارشنبه شب با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشت برگزار شد.
خبرنگار:علیرضاجهانی**انتشاردهنده:کبیری
9271/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه