Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیاران روستاهای اسماعیل‌آباد و دهنو طی احکامی جداگانه از سوی بخشدار کهریزک منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ طی احکامی جداگانه از سوی بخشدار کهریزک دهیاران روستاهای اسماعیل آباد و دهنو بخش کهریزک منصوب شدند.

امروز مراسم معارفه دهیاران روستاهای اسماعیل‌آباد و دهنو با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در این مراسم که در محل دهیاری‌های روستا برگزار شد، رضا عبدی به‌عنوان دهیار روستای اسماعیل‌آباد و مسعود چراغعلی به‌عنوان دهیار روستای دهنو معارفه و حکم ایشان توسط بخشدار کهریزک تحویل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آناتولی؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: موضع آمریکا درباره حمله رژیم صهونیستی به رفح فریبنده است و ما نسبت به حمله این رژیم به رفح هشدار می دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیل هنیه درباره مسئله رفح اظهار داشت: بسیار واضح و روشن است که دشمن صهیونیست تصمیم دارد هر نقطه، هر مکان و هر شهر نوار غزه را زیر پا بگذارد؛ به ویژه در مورد حمله به شهر رفح که ماه‌ها است درباره آن صحبت می ‌کند.

اسماعیل هینه درخصوص موضع آمریکا درباره حمله اسرائیل به شهر رفح و صحبت آن ها مبنی بر این که باید برنامه‌هایی برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان تدارک ببینند، چیزی جز فریب نیست چون تمام غیرنظامیانی که در نوار غزه جان باختند در واقع با سلاح‌ها و موشک‌های آمریکایی و نیز با پوشش سیاسی این کشور به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد زمانی که واشنگتن در شورای امنیت (در کنار اسرائیل) می‌ایستد و پیش نویس قطعنامه پیشنهادی در مورد برقراری آتش‌بس در غزه را وتو می کند، این به چه معنا است؟ این بدان معنا است که آمریکا پوشش و چتر کاملی برای ادامه کشتار و نسل کشی مردم غزه به دشمن صهونیستی می‌ دهد.

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم
  • پاکسازی معابر روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب
  • برنامه تولید نان کامل را با قدرت ادامه می دهیم