Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه تحقیق و توسعه فناوری با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری می کند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد با امضای دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری و دکتر جعفر توفیقی، تفاهم نامه همکاری در زمینه های تحقیقاتی و توسعه فناورانه بین سازمان منطقه آزاد کیش و پژوهشگاه صنعت نفت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی – کاربردی و ارائه مشاوره در زمینه فناوریهای مورد نیاز سازمان منطقه آزاد کیش، ارائه هر گونه پیشنهاد، طرح و پروژه به سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه منطقه به منظور اجرا یا واگذاری به سرمایه گذار، ایجاد بورس انرژی و کربن در کیش، تبدیل جزیره کیش به قطب انرژیهای تجدید پذیر و ارائه خدمات نو آورانه در فرآیندهای توسعه کار آفرینی، موضوعات این تفاهم نامه است که در 10ماده تنظیم و برای مدت زمان 4 سال امضا شد.

گفتنی است پژوهشگاه نفت دارای سابقه طولانی در امور نفت، انرژی، محیط زیست و فناوریهای نوین است به همین منظور با انعقاد این تفاهم نامه از تجارب و توانمندیهای این پژوهشگاه در زمینه توسعه کیش و سرمایه گذاری در این جزیره بهره برداری می شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی هشدار داد که اقتصاد بریتانیا در مسیر رشد اقتصادی کند پیش می‌رود، بنابراین از اکثر کشورهای همتای گروه هفت عقب خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، تولید ناخالص داخلی بریتانیا در سال ۲۰۲۴ به میزان ۰.۴ درصد افزایش خواهد یافت که رشد کمتری نسبت به سایر اقتصادهای گروه هفت به غیر از آلمان را نشان می‌دهد، البته این رقم قبل از ثبت رشد یک درصدی در سال ۲۰۲۵ است.

این رقم عملکرد اقتصاد مالی محافظه‌کاران را نشان می‌دهد و ریشی سوناک آینده سیاسی خود را قبل از انتخابات عمومی در خطر می‌اندازد.

البته آخرین پیش‌بینی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی برای رهبر محافظه‌کاران دردسر بیشتری ایجاد کرده است و نشان می‌دهد که محافظه‌کاران در مدیریت مالی بریتانیا مناسب عمل نکردند.

تورم امسال بریتانیا ۲.۷ درصد خواهد بود که بالاترین نرخ تورم در میان کشورهای گروه هفت خواهد بود و این در حالی است که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پیش‌بینی رشد اقتصاد بریتانیا در سال جاری را از ۰.۷ درصدی که در فوریه پیش‌بینی کرده بود به ۰.۴ درصد کاهش داد.

انتظار می‌رود که فقط آلمان در میان اقتصادهای پیشرفته گروه هفت که شامل کانادا، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و ایالات‌متحده است، عملکرد بدتری داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است