Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:اعضای هیئت اندیشه‌ورز در اجلاس اسفند ماه انتخاب می‌شوند و بعد از نوشتن آیین نامه‌ها و فعالیتش آغاز می‌شود. به  گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در حاشیه سومین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره مباحث مطرح شده در این نشست توضیحاتی داد و اظهار کرد: در این جلسه حول دو محور صحبت شد، محور اول گزارشی درباره مقدمات تشکیل هیئت اندیشه‌ورز از طرف کارگروه‌های تعیین شده برای آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این کارگروه‌ها تاکنون بیش از ۱۳ جلسه درباره هیئت اندیشه‌ورز برگزار کرده‌اند، اعضای این هیئت در اجلاس اسفند ماه انتخاب می‌شوند و بعد از نوشتن آیین نامه‌ها و راهکار‌های آن، فعالیتش آغاز می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه به سرعت امر مقام معظم رهبری درباره هیئت اندیشه‌ورز را اجابت کردیم، گفت: از ۸۸ نفر از اعضای خبرگان در اجلاس آ‌ینده برای انتخاب اعضای هیئت اندیشه‌ورز رأی‌گیری خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه اعتراضات اخیر مردم بود که بعضا به حق است، مجلس خبرگان رهبری در جایگاه نمایندگان مردم خود را موظف به پیگیری مطالبات حق آنان می‌داند.

وی اضافه کرد: مسئله دیگری که در جلسه امروز مطرح شد اغتشاشات اخیر بود، قطعا ضد انقلاب سوار بر این موج شد و باید با تدبیر کاری کرد که دیگر این نوع حوادث اتفاق نیفتد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشدار اعضای مجلس خبرگان رهبری درباره اغتشاشات اخیر گفت: باید مراقب باشیم که اصلا چنین مواردی شکل نگیرد؛ همه حاضران در این جلسه از فضای مجازی نگران بودند و به صراحت گفتند مجری اغتشاشات اخیر فتنه‌گران فضای مجازی بودند.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه فضای مجازی سالم، مطلوب است ادامه داد: مردم فضای مجازی را که تریبون بیگانگان باشند، نمی‌خواهند اگر این فضا رها شود مجددا مشکل آفرین خواهد بود، مسئولان باید در این زمینه مراقب باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را برگزار کردند.

‌به گزارش ایسنا، سعید ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

وی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه ها برگزار شد و امیدواریم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی درباره برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با بیان این‌که «برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود»، افزود: امیدواریم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

وی درباره صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است. در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که «در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند»، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و ان‌شاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!