Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع آب شهرستان بهمئی از پیشرفت 35درصدی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای تابعه از سد کوثر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان بهمئی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آوای ماغر از پیشرفت 35درصدی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای تابعه از سد کوثر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فروزی تصریح کرد: اگر تامین لوله طبق پیش بینی ما محقق شود، به گفته مسئولان بلند پایه شرکت و برنامه زمان بندی ارائه شده توسط شرکت های مشاور و پیمانکار اواخر سال ۹۷ شاهد پایان لوله گذاری خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر؛مدیر عامل آب و فاضلاب کشور شهریور سال گذشته درحاشیه بازدید از این پروژه بزرگ آبرسانی گفت: یکی از مهم ترین مولفه های توسعه هر منطقه، تامین آب شرب کافی و با کیفیت است.

حمیدرضا جانباز گفت: تکمیل پروژه آبرسانی به شهرلیکک و روستاهای تابعه به پیشنهاد و تاکید شرکت آب منطقه ای و از پروژه های اولویت های وزارت نیرو می باشد .

گفتنی است پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای تابعه یکی از پروژه های حیاتی آبرسانی به بهمئی است که با بهره برداری از آن،آب شرب سالم بیش از نیمی از شهرستان 40هزار نفری بهمئی تامین می شود.

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا