Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت که بازیکنان تیم ملی به دلیل برنامه فشرده لیگ برتر دچار مصدومیت می‌شوند. ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره اردوی سه روزه ملی‌پوشان فوتسال در آذربایجان اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای من رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو باعث شد بازیکنان ما کمی هماهنگ‌تر شوند، اما نکته ناامیدکننده آن، مصدومیت چند بازیکن‌مان بود. همیشه می‌گویم زمان لیگ‌مان مناسب نیست و اجازه بدهید ملی‌پوشان ما از زیر فشار لیگ خارج شوند. متأسفانه بازیکنان ما در این شرایط یک به یک جلوی چشم‌مان پژمرده می‌شوند!

وی با بیان اینکه این مصدومیت‌ها بدون شک حاصل برنامه فشرده لیگ برتر بوده است، گفت: نمی‌توانیم به راحتی از این بازیکنانی که برای تیم ملی تلاش کرده‌اند، بگذریم. اصغر حسن‌زاده در بازی اول مقابل آذربایجان مصدوم شد و در بازی دوم به او بازی ندادیم. حمید احمدی هم مصدوم شده است و باید ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود. لیگ ما بدموقع و در مدت کمی برگزار می‌شود و به بازیکنان فشار می‌آید.

«این مصدومیت‌ها روی تیم ملی تأثیرگذار است»، سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این جمله ادامه داد: اکنون سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، اسماعیل‌پور و اصغر حسن‌زاده مصدوم هستند. مگر یک تیم می‌تواند چند مصدوم داشته باشد؟ اگر واقعاً تیم ملی را دوست داشته باشیم، باید در راستای این تیم برنامه‌ریزی کنیم.

ناظم‌الشریعه در مورد اردوی سایر تیم‌های آسیایی از جمله اردوی تیم ملی تایلند در مادرید و دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال خاطرنشان کرد: آنها اردوهای اروپایی برگزار می‌کنند. خدا را شکر ما توانستیم مقابل بلاروس و آذربایجان بازی کنیم، اما برخی تیم‌های آسیایی اردوی یک هفته‌ای در اروپا برگزار می‌کنند. معلوم است که دنیای ما متفاوت است! اما ما ایران هستیم و امیدوارم با بازگشت مصدومان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 موفق شویم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشان ایران می‌توانند از عنوان قهرمانی خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که روز 12 بهمن در چین تایپه برگزار می‌شود، دفاع کنند یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در همین راستا به کار می‌گیریم و می‌خواهیم بهترین نمایش خود را به معرض نمایش بگذاریم، اما بدانید کارمان خیلی سخت است. شرایط و تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال ما خوب نیست و این برنامه فشرده سبب مصدومیت بازیکنان ما می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان که تعیین کننده برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، دانیال اسماعیلی‌فر را در سمت راست خط دفاعی ندارد و به دلیل محرومیت مدافع کناری خود را از دست داده که این اتفاق می‌تواند آنها را به دلیل نفوذهای خطرناک میلاد زکی‌پور دچار دردسر کند.

میلاد زکی‌پور که همواره نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته و بحث حضورش هم در این تیم مطرح بود، در دور رفت لیگ برتر نزدیک بود دروازه سرخ پوشان را باز کند که عکس‌العمل درخشان علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

با این وجود زکی‌پور انگیزه زیادی دارد تا امروز هم در تقابل با پرسپولیس بدرخشد و مثل دیدار رفت که یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان برای برتری یک بر صفر برابر سرخ پوشان بود، امروز هم مثمر ثمر کار کند.

زکی‌پور که فصل گذشته سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و این فصل هم با پاس‌های خود زمینه‌ساز چهار گل برای طلایی پوشان شده، این فرصت را دارد تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر، با آزادی عمل بیشتری در سمت چپ زمین کارش را انجام بدهد و با ارسال‌های خطرناک خود موقعیت‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟