Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@04:03:52 GMT

کارگاه جذاب سازی نماز برای نوجوانان در یزد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۱۳۶۶

کارگاه جذاب سازی نماز برای نوجوانان در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان از اساتید مرکز تخصصی نماز به آموزش شیوه‌های نوین جذاب سازی نماز برای نوجوانان پرداخت.
وی به ارائه راهکار‌های این شیوه‌ها در بین دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: باید طلاب ابتداخود به این شیوه‌ها تسلط داشته باشد و با بیان و روش صحیح دانش آموزان را به نماز علاقمند کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ارائه تصاویر و کلیپ‌هایی در این زمینه طلاب را تشویق کردند و با معرفی نرم افزار معراج خاکیان از طلاب خواست تا از محتوای آن در برنامه‌های تبلیغی خود استفاده کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار گردید که آقایان امیرعلی محمد صالحی و ابوالفضل محمد صالحی دانش آموزان پژوهش سرای تویسرکان موفق به کسب عنوان (سوپر تیم RT-TOY) شدند.

آقامحمدی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه رویدادها، زمینه جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور، جذب و جهت‌دهی استعدادها به سمت نیازهای حال و آینده کشور است. گفتنی است سخنگوی دولت آقای بهادری جهرمی از این رویداد بازدید به عمل آورد.

کد خبر 6084846

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران