Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-06@14:11:54 GMT

نتیجه بازی امروز استقلال تهران و پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۱۵۴۹

استقلالی ها بعد از سه هفته نبردن در تهران انتخابی به جز شکست پارس جنوبی ندارند و عدم کسب پیروزی در این دیدار در آستانه مصاف با تیم ذوب آهن و نفت آبادان کار آنها را سخت می کند.

شاگردان تارتار اما حریف آسانی برای تیم شفر نیستد و تلاش می کنند تا با متوقف کردن استقلال و یا کسب پیروزی در آزادی کار بزرگ نیم فصل اول خود را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بیست و یکم لیگ برتر، پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، ورزشگاه آزادی تهران
داور: رضا کرمانشاهی  کمک ها: حسن ظهیری، سعید قاسمی، محمد حسین ترابیان

اخطار:

روح‌الله سیف‌اللهی(۸ و۲۱) از پارس جنوبی جم

 

اخراج

روح‌الله سیف‌اللهی(۲۱) از پارس جنوبی جم

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتیپژمان منتظریمجید حسینیامید نورافکنوریا غفوریامید ابراهیمیسرور جپاروفداریوش شجاعیانبهنام برزایمهدی قائدی علی قربانی

سرمربی وینفرد شفر

 

ترکیب پارس جنوبی:

محسن فروزانحامد نورمحمدیایمان سلیمیفرشاد محمدی مهروحید حمدی نژادمیثم نقی زادهحسین پورامینیعلی دشتیروح الله سیف اللهیاحسان تاییدی ابراهیم صالحی

سرمربی مهدی تارتار

 

شرح گل

۱-۰ (استقلال): سرور چپاروف در دقیقه ۵ ضربه پنالتی اش را وارد دروازه پارس جم کرد تا استقلال خیلی زود از حریفش جلو بیفتد.

 

دقایق حساس

دقیقه ۳ : مهدی قائدی در محوطه جریمه به زمین افتاد و داور خطای پنالنی به نفع استقلال گرفت.

دقیقه ۸: روح الله سیف اللهی در محوطه جریمه به زمین خورد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داد.

دقیقه ۱۱: سانتر امید ابراهیمی با ضربه سر بی اثر علی قربانی همراه شد و توپ به بیرون رفت.

در حاشیهامید ابراهیمی پیش از شروع بازی مصدوم شد و این موضوع موجی از نگرانی را در بین استقلالی ها به وجود آورده است.پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی را تشویق کردند.همچنین استقلالی ها همچنین محسن فروزان گلر سابق خود را هم تشویق کردند.پیش از شروع بازی بنری از ناصر حجازی، پرویز برومند، هادی طباطبایی، سیدحسین حسینی، مهدی رحمتی و وحید طالب لو روی سرکوهای آزادی نصب شد.امید ابراهیمی در ترکیب استقلال حضور دارد تا نگرانی ها در مورد او برطرف شود.نام لئاندرو پادوانی که به تازگی از مصدومیت رها شده از لیست ۱۸ نفره استقلال خط خورده است.پیش از شروع بازی تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی پارس جنوبی جم حلقه اتحاد زدند.حدود ۲۰۰ هوادار پارس جم  در استادیوم آزادی حضور دارند و تیم شان را تشویق می کنند.بعد از اینکه امید ابراهیمی ضربه پنالتی اش را برابر پارس جم خراب کرد، از این به بعد چپاروف پنالتی زن استقلال خواهد بود.در هنگام ضربه پنالتی بازیکنان از شفر خواستند علی قربانی ضربه پنالتی را بزند تا از فشار بازب با سایپا خارج شود اما سرمربی استقلال با درخواست بازیکنان مخالفت کرد.دقیقه ۱۰ بازی تارتار به شدت به داور بازی اعتراض کرد و هواداران به شدت علیه او شعار دادند.تماشاگران استقلال نسبت به اتفاق های اخیر باشگاه پرسپولیس واکنش نشان دادند و البته مدعی شدند وزیر ورزش از آنها حمایت می کند.تماشاگران استقلال در اقدامی عجیب علیه افتخاری شعار دادند و البته به شدت مجتبی جباری را تشویق کردند.بعد از اخراج سیف اللهی، تارتار به بازیکنانش گفت ذز زمین بازی خارج شوند اما در نهایت با وساطت سرپرست تیم بازیکنان به بازی ادامه دادند.تماشاگران در دقیقه ۲۲ بازی یاد منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶، هفته بیست و یکم لیگ برتر

استقلال تهران – پارس جنوبی جم

ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۵:۳۰

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۳-۳ جنوا

 

به گزارش جام جم آنلاین، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد، اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و در نهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد، اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد، اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد، اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.
۲۰۱۸۶۱۲

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد، اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.
۲۰۱۸۶۰۹

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید، اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی