Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد نیمه نخست بازی برابر پارس جنوبی جم را با پیروزی دو بر صفر به پایان برساند. تیم های فوتبال استقلال تهران و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف همدیگر رفتند. این بازی که از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه آزادی آغاز شد، در نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به سود استقلال به سود به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست

گل: دقیقه ۵ حرکت مهدی قائدی، مهاجم استقلال از پشت مدافعان حریف منجر به خطای پنالتی شد. این ضربه پنالتی را جپارف وارد دروازه پارس جم کرد.

دقیقه ۹ روح الله سیف اللهی که اعتقاد داشت پژمان منتظری به روی او مرتکب خطای پنالتی شده است، با اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۱ روح الله سیف اللهی با خطایی که روی مهدی قائدی انجام داد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۲۵ شوت پشت محوطه داریوش شجاعیان با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه پارس به بیرون رفت.

گل: دقیقه ۳۱ پاس پشت مدافعان که شجاعیان به زیبایی برای بهنام برزای فرستاد با ضربه دقیق مهاجم استقلال همراه شد تا اختلاف دو تیم به دو گل برسد.

دقیقه سرور جپاروف به علت مصدومیت جای خودش را در زمین به فرشید باقری داد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، علی قربانی، مهدی قائدی، بهنام برزای، امید ابراهیمی، سرور جپارف و داریوش شجاعیان.

ترکیب پارس جنوبی جم: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، وحید حمدی نژاد، فرشاد محمدی مهر، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف الهی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث