Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد خرم مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثارگران این وزارتخانه اظهار داشت: رونمايي از نرم افزار ثبت ايثارگران سراسر كشور در وزارت ورزش از اقدامات جديد اين وزارت خانه است و در پايان اين جلسه نيز رتبه بندي امور ايثارگران استانها اعلام مي شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این همایش گفت: درصدد فراهم کردن این هستیم که همکارانی که تاکنون به مشهد نیامده‌ اند و وضعیت و درآمد پایینی دارند به مشهد سفر کنند و بخشی از هزینه‌ های آنها را اداره کل ورزش و جوانان متقبل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوریان خاطرنشان کرد: در گذشته نداشتن اطلاعات کامل از کارکنان شاهد و ایثارگر یکی از نقاط ضعف وزارت ورزش و جوانان بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه امور ایثارگران هم اکنون اطلاعات جامع و کاملی از این عزیزان در دسترس است.

اين گردهمايي يك روزه با حضور مسئولان امور ایثارگران سراسر کشور و مسئولان وزارت ورزش در اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به بوشهر با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از خانواده سه شهید ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این آیین در سخنانی گفت: نقش ارتش در تمامی مراحل دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده بود؛ از مقاومت در خرمشهر، شکست حصر آبادان گرفته تا بسیاری از عملیات‌های تخصصی و عملیات‌های هوایی که موفقیت‌آمیز و راه‌گشا بود.

او اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی، باایمان، غیرتمند، ولایتمدار و وطن‌دوست است که این ویژگی‌ها موجب شد به دشمن اجازه غلبه ندهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ارتش در خودکفایی نیز پیشتاز بود و اکنون نیز تلاش می‌کند که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های جهان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب به‌روز نگه‌دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان