Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیر کل صداوسیما در این دیدار با بیان اینکه شبکه استانی کرمان تا کنون تعامل گسترده ای با بنیاد شهید و امور ایثار گران برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است گفت :صدا وسیمای مرکز کرمان در بخشهای مختلف صدا وسیما با تولید و پخش یاد واره ها / مستند ها و سریالهای با موضوع جهاد وشهادت تا کنون نقش خود را در این حوزه ایفا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرمضانی از آمادگی و توافق با بسیج برای تولید مستند 40 سردار خبر داد و افزود :رایزنی گستنرده ای نیز برای ساخت چند تله فیلم برای شهدا شاخص استان آغاز شده است مدیر کل صدا وسیمای کرمان ساخت سریال شهید باهنر را از جمله برنامه های این مرکز در حوزه جهاد وشهادت عنوان کرد واظهار داشت :شبکه استانی کرمان آمادگی دارد به عنوان نخستین مرکز پایلوت در حوزه ایثار وشهادت برای ترویج وتولید برنامه های حاوی این موضوعات در نظر گرفته شود .
حجه الاسلام کاویانی معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این نشست از همکاری خوب رسانه ملی با بنیاد شهید خبر داد و گفت: بنیاد شهید دارای مجموعه اسناد متنوع و جذابی در زمینه های ایثار و مقاومت و جهاد و شهادت است که می تواند در اختیار صداوسیما قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد