Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: از بازیکنان جوان مقابل نفت استفاده کردیم که نتوانستند خواسته‌های ما را اجرا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرشاد فلاحت‌زاده در پی تساوی یک بر یک عصر امروز (پنجشنبه) گسترش فولاد تبریز مقابل نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی امروز، بازی کاملاً بسته‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند، بسته بازی می‌کنند. فکر می‌کنم تیم‌ها سیستم ما را متوجه شده‌اند و باید تغییر تاکتیک دهیم.

مربی  گسترش فولاد تصریح کرد: ما با شرایط سختی پا به این مسابقه گذاشتیم و چند بار بازیکنان جناح‌های چپ و راست خود را تغییر دادیم. همچنین از بازیکنان جوان در این مسابقه استفاده کردیم که نتوانستند خواسته‌های ما را اجرا کنند. وقتی کادر فنی به یک بازیکن جوان بها می‌دهد او باید از این موقعیت بهترین استفاده را ببرد و خواسته‌های کادر فنی را برآورده کند. بازیکنان جوان باید توانایی‌های خود را نشان دهند. ما به بازیکنان جوان بها می‌دهیم و آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

وی با تمجید از تیم تحت‌هدایت هومن افاضلی هم گفت: نفت تیم خوبی است و پس از آمدن کادر فنی جدید به این تیم دیگر مانند سابق نیست. این تیم بازیکنان جوان و باتجربه خوبی در ترکیب دارد که مقابل ما از آنها استفاده و به ما فشار وارد کردند. ما هم می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده کنیم. ما علیرضا ارجمندیان را به زمین فرستادیم، ولی خواسته‌های ما را در زمین اجرا نکرد و او را تعویض کردیم.

فلاحت‌زاده با طرح این ادعا که روی اشتباه خط دفاعی گل خورده‌اند، افزود: در هفته گذشته نفت را آنالیز کرده بودیم و حتی در تمرینات گفته بودیم که چه کسی می‌تواند برای آنها گل بزند، اما متأسفانه روی همان شیوه دروازه‌مان باز شد. برخی از بازیکنان ما هم از انجام وظایف خود کوتاهی کردند و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس