Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-فرماندار طارم از انتشار ۴۰ عملکرد شاخص نظام در شهرستان طارم در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان؛ علی باقری در مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش چورزق شهرستان طارم که با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات نظام در کشور درخشان است و مسئولین بایستی این خدمات را برای مردم تبیین و تشریح نمایند،‌ افزود: تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرستان طارم و بخش چورزق با پیگیری و مشارکت مردم و مسئولین فراهم شده است و در دهه فجر سال جاری ۴۰ عملکرد شاخص نظام در شهرستان منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان فقط در حوزه بهبود راه‌های ارتباطی شهرستان سرمایه گذاری و ۵ پل ارتباطی در شهرستان احداث شده است که ۲ مورد آن پل چورزق و ارشت در زمان دولت تدبیر و امید ساخته شده است.

فرماندار طارم در خصوص توسعه راه‌های ارتباط روستاهای شهرستان نیز اظهار کرد: بهسازی، آسفالت وشن ریزی در بیشتر روستاهای شهرستان انجام گرفته و تنها تعداد اندکی از روستاهای شهرستان نیاز به بهسازی راه ارتباطی دارند که به دلیل کمبود منابع مالی با اولویت بندی اجرایی خواهند شد و اعتبار راه ارتباطی روستای کلوج آباد شهرستان طارم نیز با پیگیری‌های مستمر از محل منابع ملی در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

باقری همچنین به اهمیت توسعه گاز رسانی به ویژه در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: تا قبل از دولت یازدهم بخش چورزق از نعمت گاز بی بهره بود ولی امروز بخش اعظمی از این منطقه از نعمت گاز برخوردار شده و تعدادی از پروژه‌ها در حال اجرا و تعدادی نیز در اولویت می‌باشد و تا پایان سال ۷۸.۵ درصد از جمعیت روستایی طارم از گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به تأمین آب مطمئن برای مصارف کشاورزی از سدهای بالادستی رودخانه قزل اوزن تاکید کرد: وضعیت جوی نشان از کمبود آب کشاورزی در سال آتی است و ضروری است برای توسعه شهرستان و برای نجات اقتصاد و سرمایه گذاری‌های انجام شده در منطقه این رها سازی در سال‌های آتی نیز استمرار یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال