Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کریم قنبری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، گفت: از کرانچار تشکر می‌کنم. در این مدت که با هم بودیم او زحمات زیادی کشید. امیدوارم من راه او را ادامه بدهم.

قنبری اضافه کرد: ما کار را شروع کرده‌ایم، خوشبختانه بازیکنانم در وضعیت خوبی هستند. آقایی، محمدی و رحیمی یک جلسه با تیم تمرین کردند و این خبر خوبی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لحاظ ذهنی روی بچه‌ها کار کردیم. ما باید با حداقل تغییرات سعی کنیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره نفرات اضافه شده به کادرفنی، گفت: سلطانی سرمربی تیم سپاهان نوین بود و از ۱۶ نفر از بازیکنانی که الان در جمع ما هستند این فصل سرمربی‌شان بوده و لسان اولادی نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان به تیم اضافه شده است. درباره محمود کریمی نیز باید بگویم که من از او خواهش کردم که در تیم بماند اما او گفت به خاطر تعهد اخلاقی که به کرانچار دارم و چون با ایشان به تیم آمدم تمایلی ندارم که بعد از ایشان در اصفهان بمانم.

قنبری درباره تیم فولاد، گفت: این تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد. در ابتدای فصل سپاهان به گونه‌ای بسته شده بود که به دنبال نتیجه ایده‌آل بودیم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که چنین چیزی رخ نداد اما فولاد دقیقا شرایط عکس ما را داشت و در بازی رفت که با این تیم داشتیم به نظر می‌آمد که این تیم پس از این بازی دچار ضعف‌های زیادی شود و دچار مشکلات عدیده شود اما اینگونه نشد و وضعیت‌شان چه به لحاظ بازی و چه به لحاظ نتیجه خیلی خوب پیش رفت.

وی در پایان گفت: فردا بازی سختی داریم اما امیدوارم که دست پر برگردیم. من فعلا به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم بر روی بازی فردا است. افتخار می‌کنم که در سپاهان هستم و هر موقع این تیم دچار مشکل شد توانستم بییشترین همکاری را داشته باشم. امیدوارم بتوانم روزهای خوب گذشته را تکرار کنم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه