Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:33:45 GMT

دایی غلامپور را به کرنر فرستاد!(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۴۲۹۴

تک گل مهدی ترابی سایپا را به رتبه سوم جدول رده بندی رساند.

به گزارش" ورزش سه" تک گل سه امتیازی سایپا مقابل پدیده آنقدر باارزش بود که صدای فریاد خوشحالی علی دایی را از بیرون ورزشگاه هم می شد شنید. البته که هر چه ارزش گل های زده بیشتر باشد شدت پرش های بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های سایپا روی دوش علی دایی نیز بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هم غلامپور بعد از گل ترابی در حالی که دایی با تمام وجود فریاد می زد با دایوی بلند روی دوش دایی پرید.


خوشحالی های دایی و غلامپور نیز در نوع خود تبدیل به یک وضعیت ویژه شده است. یک خوشحالی خشن و محکم مثل سربازان و جنگجویان قدیمی و یا نمونه امروزی اش مانند بسکتبالیست های غول پیکر ان بی ای است. البته به نظر می رسد دایی مثل دروازه بان ها مشغول مهار گلر سابق تیم ملی و مربی دروازه بان های تیمش است.

 

 

 

سایپا بهزاد غلامپور علی دایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی

فورفورتو با این توضیح که "همه این نماد‌ها در جا‌هایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید" به اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

دایی در نیوکمپ در سال ۱۹۹۹

علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر لحظات جالب

فرگوسن در جام جهانی

سر الکس فرگوسن چند هفته قبل از اینکه هدایت منچستریونایتد را قبول کند، به عنوان سرمربی اسکاتلند به جام جهانی ۱۹۸۶ رفت.

در واقع، او در آن زمان در آستانه پیوستن به آرسنال بود، اما به جای رفتن به هایبری به جام جهانی رفت و جورج گراهام به جای فرگوسن هدایت آرسنال را بر عهده گرفت. حضور فرگوسن در یک تیم ملی عجیب بود.

پاری سن ژرمن پرستاره

پاری سن ژرمن همیشه ثروتمند نبوده، اما زمانی که رنجرز در جام یوفا در سال ۲۰۰۱ این تیم فرانسوی را در ضربات پنالتی شکست داد، پنالتی زنان پاریس عبارت بودند از: جی جی اوکوچا (از دست داده)، رونالدینیو (گل)، مایکل آرتتا (گل)، گابریل هاینزه (گل)، برنارد مندی (گل) و مائوریسیو پوچتینو (از دست رفته).

کاکا

کاکا در سال ۲۰۰۷ توپ طلا را برد، ولی او جام جهانی را هم برده است.

این هافبک در جام جهانی ۲۰۰۲ برزیل حضور داشت و جوانترین بازیکن فهرست ۲۳ نفر سلسائو در جام جهانی بود. مثل رونالدوی ۱۷ ساله در جام جهانی ۱۹۹۴ که هرگز وارد زمین نشد.

فودن چند متری آگوئرو

سرخیو آگوئرو وقتی گل قهرمانی سیتی را وارد دروازه کوئینزپارک کرد، فیل فودن در کنارش بود. فیل فودن در واقع تنها چند متر با سرخیو آگوئرو فاصله داشت. فودن درباره حضورش کنار زمین گفت: وقتی آگوئرو گل زد، من مستقیماً پشت دروازه بودم. سپس در زمین جشن گرفتیم. آن زمان من هوادار سیتی بودم دیوانه‌وار است که فکر کنم اکنون با آن بازیکنان بازی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند