Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي از اقدامات اوليه وزارت امور خارجه امريکا براي انتقال سفارت آمريکا از تل آويو به قدس اشغالي به صورت مخفيانه خبر دادند.
به گزارش روز پنجشنبه پارس تودي به نقل از شبکه تلويزيوني العالم؛ شبکه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي فاش کرد: کارمندان سفارت آمريکا در قدس شروع به انتقال وسايل خود به هتلي در قدس کرده‌اند؛ اين اقدام مقدمه انتقال اين وسايل به مقر جديد اين سفارتخانه به شمار مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منبع به نقل از شاهدان عيني در محله «ارنون» قدس گزارش داد: کاميون‌هاي بزرگي شروع به تخليه بار در هتل «عيدن» کرده‌اند؛ اين هتل به خاطر کمبود مسافر به تازگي بسته شد که دليل اصلي بسته شدن اين هتل به جاسازي وسايل کارمندان سفارت آمريکا در آن بر مي گردد، زيرا ساختمان جديد سفارت آمريکا در فاصله يک کيلومتري اين هتل قرار دارد.
دولت امريکا درصدد پنهان نگاه داشتن اين مساله است؛ زيرا مانع از عکاسي از اين اتفاق شده و ماموران سفارت از گروه‌هاي فيلمبرداري خواسته‌اند محل را ترک کنند.
اين رسانه صهيونيستي اعلام کرد: شماري از ديپلمات‌هاي آمريکايي طي ماه‌هاي آتي به قدس اشغالي منتقل مي‌شوند.
«مايک پنس» معاون رئيس جمهور آمريکا در سخنراني خود در کنست رژيم صهيونيستي با بيان اينکه واشنگتن در کنار تل آويو است، بر موضع آمريکا در اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل تاکيد کرد و از افتتاح ساختمان سفارتخانه امريکا در اين شهر تا پايان 2019 خبر داد.
سرزمين‌هاي فلسطيني از ششم دسامبر 2017 در اعتراض به تصميم «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا مبني بر اعلام قدس به‌عنوان پايتخت اسرائيل به صحنه درگيري‌ شديد ميان نظاميان صهيونيست و فلسطينيان تبديل شده است؛ در اين درگيري‌‌ها تاکنون 21 فلسطيني شهيد و هزاران نفر زخمي شده‌اند.118/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو نسبت به عملکرد کابینه رژیم اشغالگر در جریان جنگ و بی‌توجهی آن به سرنوشت اسرا اعتراض کردند.

معترضان خیابان «بیگن» در تل‌آویو را مسدود کردند و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

معترضان همچنین تاکید کردند: خیلی وقت است که دستان کابینه نتانیاهو آغشته به خون اسرا است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند و به همین دلیل به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کنند و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه هستند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟