Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان را در تاریخ پنجم بهمن ماه با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

میدان‌داری وزرای عرب و نتانیاهو در داووس در غیاب ایران

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت غیبت ایران در اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد، فضا را برای انتقاد و اتهام‌زنی کشورهای عرب باز گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا در حال مقدمه‌چینی برای حمله پیش‌دستانه علیه کره‌شمالی

بنابر گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا در حال آماده‌سازی مقدمات برای حمله احتمالی هسته‌ای پیش‌دستانه علیه کره‌شمالی است.

 

ماجرای شاهزادگان بازداشت شده سعودی به کجا رسید؟

روزنامه «القدس العربی» نوشت شمارش معکوس برای بسته شدن پرونده شاهزادگان و بازرگانان برجسته سعودی بازداشت شده به اتهام فساد مالی آغاز شده است.

 

گزارش پنتاگون: نیمی از جنگنده‌های اف-۳۵ به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده‌اند

گزارشی که بخش آزمایش و ارزیابی وزارت دفاع آمریکا به تازگی منتشر کرده است از نقص فنی جنگنده‌های اف-۳۵ این کشور خبر می‌دهد.

 

راز ننگین تاریخ برده‌داری آمریکا برملا می‌شود

سی‌ان‌ان در گزارشی به پیدا شدن شواهدی پرداخت که معمای ۱۵۰ ساله دانشمندان درباره برده‌داری را برملا می‌کند.

 

انتقاد ترکیه از متن بیانیه کاخ‌سفید درباره تماس تلفنی ترامپ با اردوغان

یک منبع ترکیه‌ای اعلام کرد متنی که کاخ سفید درباره تماس تلفنی دونالد ترامپ با رجب طیب اردوغان منتشر کرده است، به طور دقیق محتوای مذاکرات دو طرف را منعکس نمی‌کند.

 

مخالفت صریح سران کشورهای اروپایی با مواضع ترامپ در اجلاس داووس

سران کشور‌های اروپایی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس مواضعی در تضاد با سخنان دونالد ترامپ اتخاذ کردند.

 

واکنش توییتری ظریف به ادعای وزیر خارجه عربستان علیه ایران در اجلاس داووس

وزیر خارجه کشورمان در توییتر خود به اظهارات همتای سعودی خود در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد واکنش نشان داد.

 

کشته شدن دو نظامی آمریکایی در حمله جنگنده‌های ترکیه به عفرین

رسانه‌ها از کشته شدن دو نظامی آمریکایی در حمله جنگنده‌های ترکیه به منطقه عفرین در سوریه خبر دادند.

 

قطر هم به جمع خریداران اس-۴۰۰ روسیه پیوست

سفیر قطر در روسیه امروز اعلام کرد مذاکرات دوحه و مسکو بر سر خرید سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

حکومت طالبان اعلام کرد سخنگوی وزارت خارجه در راس هیئتی به دعوت سازمان همکاری اسلامی در پانزدهمین اجلاس سران این سازمان شرکت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرد به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده است.

پانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار توسعه پایدار کشورهای اسلامی روز گذشته در پایتخت گامبیا شروع شد.

بلخی افزود هیئت همراه علاوه بر شرکت در اجلاس عمومی سازمان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاترافیک نشست‌ها؛ افغانستان محور نشست‌‌های آتی سازمان همکاری اسلامی در کامرون و گامبیاگفتگوی نمایندگان ازبکستان و سازمان همکاری اسلامی درباره وضعیت افغانستان

پیش از این نیز «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با ضروری دانستن حضور نمایندگان هیئت حاکمه افغانستان در نشست‌های بین‌المللی درباره این کشور گفته بود برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موقف امارت اسلامی، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

شاهین گفته بود: شرکت هیئت امارت اسلامی در نشست‌های بین‌المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی خیلی مهم است تا از یک طرف واقعیت‌های عینی و نیازمندی‌های افغانستان ارائه شود و از طرف دیگر موضع امارت اسلامی افغانستان را در برابر مسائل و حل آن روشن سازند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق