Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط تولید جدید کارخانه اسنوا که برای نخستین بار امکان تولید تلویزیون‌هایی تا سایز 75 اینچ را فراهم می‌کند، افتتاح شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر ظهر امروز از کارخانه اسنوا بازدید کرد.
مهرعلیزاده ابتدا از سالن حایرپلاست که واحد تولیدی قطعات پلاستیکی است بازدید کرد و سپس به محل تحقیق و توسعه رفت و از روند این واحد مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه استاندار اصفهان با تیم همراه به سالن تولید یخچال و فریزر رفت و در پایان نیز ضمن بازدید از بخش «حایر» تهران، بخش جدید این کارخانه را افتتاح کرد.
واحد تولید محصولات صوتی و تصویری در زمینی به وسعت 8 هزار مترمربع از سال 82 کار خود را آغاز کرد که با افتتاح واحد جدید در سایت مطهرضمیر امکان ساخت تلویزیون‌های ال سی دی تا 75 اینچ با کیفیت 4K و محصولات CURVE امکان پذیر شد.
این واحد با خطوط تمام اتوماتیک تولید تلویزیون، ضمن اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از طرف شرکت IMQ، موفق به کسب پروانه کاربرد علامت اجباری از سازمان ملی استاندارد ایران نیز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس

امیرمسعود عابدین: طراحی G کلاس برقی که توسط مرسدس، G580 نامیده شده، تا حد زیادی شبیه به نسخه بنزینی است. احتمالاً بسیاری از مردم انتظار این را داشتند که جی کلاس برقی یک مدل انقلابی از نظر طراحی باشد؛ اما تغییرات انقلابی برای یک خودروی اصیل مثل جی کلاس، بسیار سخت و دشوار است.

به گزارش خبرآنلاین، خودروهای برقی معمولاً به دلیل برخورداری از برد مسافتی بیشتر، از مزایای آیرودینامیکی بسیاری برخوردارند؛ اما نسخه برقی جی کلاس تقریباً تنها خودرویی است که با یک طراحی جعبه‌ای و مکعبی و به دور از اصول آیرودینامیکی خاص، در این سگمنت حضور دارد.

البته این خودرو کاملاً از ترفندهای آیرودینامیکی برای افزایش کارایی به‌دور نیست؛ کاپوت خودرو کمی بلندتر شده و اکنون ورودی‌های هوا روی قوس چرخ‌های عقب وجود دارد. علاوه‌بر این، روکش‌های مختلفی روی ستون‌های A و اسپویلر سقف وجود دارد. با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانید پنل مشکی را برای جلوپنجره انتخاب کنید.

فضای داخلی نیز به‌شدت از کلاس G معمولی تبعیت می‌کند، به‌طوری که نمی‌توان سریعاً تفاوتی را بین آنها تشخیص داد. صفحه‌نمایش‌های ۱۲.۳ اینچی و دستگیره سمت سرنشین شاگرد همچنان وجود دارند. مرسدس‌بنز عملکرد «کاپوت شفاف» را برای این خودرو هم ارائه می‌کند که توسط دوربین ۳۶۰ درجه ممکن شده است. این قابلیت به رانندگان، یک دید جدید از طریق کاپوت را می‌دهد.

در فضای داخلی، تزئینات فیبر کربنی و دوخت آبی نیز وجود دارد. تولید صدای مصنوعی و مشابه پیشرانه‌های احتراقی در این مدل هم دیده می‌شود.

مرسدس G580 با فناوری، EQ تغییرات عمده‌ای را در زیر پوسته بسیار آشنای خود پنهان می‌کند. چهار موتور برقی برای تولید ۵۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۱۶۴ نیوتون متر گشتاور با یکدیگر همکاری می‌کنند. شتاب صفر تا صد این مدل، ۴.۶ ثانیه اعلام شده که چهار دهم ثانیه کندتر از نسخه بنزینی G63 است.

مرسدس ادعا می‌کند که حداکثر عمق حرکت ۳۳.۵ اینچ بوده که ۵.۹ اینچ بیشتر از G550 و G63 است. G کلاس الکتریکی می‌تواند از شیب‌های جانبی تا ۳۵ درجه بالا برود و ۹.۸ اینچ فاصله از زمین بین محورها را ارائه دهد.

ویژگی "G-Turn" یا همان چرخش دورانی در این مدل وجود دارد. عملکرد G-Steering برای کاهش چشمگیر دایره چرخش در این مدل عرضه شده است.

G580 با فناوری EQ، دارای یک سیستم تعلیق مستقل در جلو و یک محور عقب محکم همراه با محافظ زیر بدنه است که از کربن و سایر مواد مستحکم برای محافظت از باتری عظیم ۱۱۶ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. برد این خودرو پس از هر بار شارژ هنوز اعلام نشده است. طبق اطلاعات ارائه شده، باتری این خودرو می‌تواند تا ۲۰۰ کیلووات شارژ شود. با اتصال DC، حدود ۳۲ دقیقه طول می‌کشد تا از ۱۰ به ۸۰ درصد برسد.

مرسدس قیمت G کلاس الکتریکی را اعلام نکرده است، اما احتمالاً نسبت به مدل‌های بنزینی ارزش بیشتری خواهد داشت.

شایان ذکر است شرکت مرسدس‌بنز به پیشنهاد محمدرضا شاه پهلوی، شاسی‌بلند کلاس جی را برای ارتش شاهنشاهی ایران طراحی کرد؛ اما به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ این محصول هیچ‌گاه به ارتش ایران نرسید و به خودروی اصلی ترابری سبک ناتو تبدیل شد

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899063

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد