Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت انتقال سفارت آمریکا به قدس به شکل کوچک آن سال آینده انجام می شود.

ترامپ در دیدار با نتانیاهو گفت: ما درباره بسیاری از مسائل با اسرائیل گفتگو می‌کنیم که از جمله آن‌ها درباره تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بزرگ‌ترین حرکت که تاریخی و البته خیلی مهم است این است که ما سفارت آمریکا را به قدس انتقال می‌دهیم. ما می‌دانیم که این کار خیلی زودتر از برنامه انجام می‌شود و پیش بینی می‌کنیم نسخه کوچکی از این سفارت سال آینده افتتاح شود. ما به کشورهایی که صدها میلیون دلار از ما پول می‌گیرند اما در سازمان ملل علیه ما رای می‌دهند صراحتا می‌گوییم که حواسمان به رأی شما هست.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه در اظهاراتی مضحک مدعی شد: اسرائیل به دنبال صلح است! آن‌ها (فلسطینی‌ها) هم باید دنبال صلح باشند، در غیراینصورت دیگر کاری با آن‌ها نخواهیم داشت. مسئله اورشلیم (بیت المقدس) یکی از چالش‌های مذاکرات بود که ما این مسئله را از روی میز برداشتیم و حالا دیگر نیازی نیست درباره آن صحبت شود!

نتانیاهو نیز در این دیدار اظهار کرد: ما از تصمیم احتمالی آمریکا برای خروج از برجام به طور کامل حمایت می‌کنیم. طبق گفته شما این توافق فاجعه بار است.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین مدعی شد: ما همکاری خوبی با دیگر شرکا در مقابله با نفوذ ایران در منطقه داریم. تصمیم شما برای انتقال سفارت آمریکا به قدس تصمیمی تاریخی است و این اقدام تا نسل‌ها در اذهان اسرائیلی‌ها خواهد ماند.

انتهای پیام/

ترامپ از آغاز روند انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی در سال آینده میلادی خبر داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بالاخره تصمیم گرفت که برای خرید استوائو ویلیان، پدیده جوان پالمیراس، معروف به "مسینیو"، وارد رقابت با چلسی نشود. 

باشگاه کاتالان به جذب این هافبک تهاجمی 17 ساله با استعداد علاقه داشت و آندره کوری، ایجنت او، نیز با بارسا رابطه نزدیکی دارد، اما پس از خرید ویتور روکه که جواب نداده و در بارسا از او فعلا ناامید شده‌اند، تصمیم بر این شده روی پدیده دیگری از برزیل ریسک نکنند. بارسا برای روکه 30+30 میلیون یورو هزینه کرده است.

به این ترتیب مسینیو به چلسی نزدیک‌تر شد و بارسا قصد ندارد برای او 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می‌شود چلسی حاضر است برای مسینیو 30 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر بپردازد.

دیگر خبرها

  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد