Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@13:53:35 GMT

سرخپوشان در فكر انتقام گرفتن از پيكان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۴۹۹۰

به گزارش وانانیوز، 

مرتضي آقاخان پيراهن خود را درآورد و سپس به سمت يكي از سكوها رفت و دست‌هايش را دور كمرش گرفت تا با اين كار، پرسپوليسي‌ها را تحقير كند. بازيكنان پرسپوليس نيز براي بازي برگشت با پيكان، حساب و كتاب‌هاي مهمي دارند و مي‌خواهند هم شكست دور رفت را جبران كنند هم آن شادي گل آقاخان را. به همين علت، طراحي شادي گل جديد سرخپوشان نيز به اتمام رسيده و در ديدار روز جمعه از آن پرده‌‌برداري خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرخپوشان همان روز و بعد از آن بازي نيز در مصاحبه‌هاي‌شان به اين موضوع اشاره كردند كه شادي گل مهاجم پيكان را به اين سادگي فراموش نمي‌كنند. البته آقاخان دقايقي بعد از اتمام بازي و در جمع خبرنگاران تأكيد كرده بود: «دليل خاصي براي انجام اين شادي گل نداشتم و اصلاً نمي‌خواستم هواداران پرسپوليس را تحقير كنم. حالا كه طرفداران اين باشگاه ناراحت شده‌اند، از آنها عذرخواهي مي‌كنم.» اما طرفداران پرسپوليس اين ماجرا را فراموش نكرده‌اند و بازيكنان نيز براي پاك كردن آن خاطره، به دنبال راهي هستند تا از پيكان و آقاخان انتقام بگيرند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم