Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بعد از پیروزی در دیدار چهارم نیمه نهایی گفت: اگر داوران سهوا اشتباهی داشتند برای دو تیم بود.

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی بعد از پیروزی تیمش برابر پتروشیمی اظهار کرد: به نظرم در این مسابقه تمرکز خوبی داشتیم و برنده شدیم. هر دو بازی دشوار بود و امشب بازیکنان من در دفاع و حمله تمرکز داشتند و برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی مهرام درباره داوری مسابقه گفت: امروز هم اگر اشتباهی سهوی بود برای دو طرف بود. به نظرم باید بعد از برد و باخت احترام بگذاریم.
هاشمی درباره دیدار پنجم نیز بیان کرد: قطعا بازی بسیار دشوار و غیرقابل پیش بینی است. تیمی که تمرکز داشته باشد برنده می‌شود. امیدوارم شرایط در بازی پنجم مناسب و آنجا نیز مثل سالن امن آزادی شرایط طوری باشد که بتوانیم پتانسیل خودمان را نشان بدهیم.
سرمربی مهرام درباره عملکرد بازیکنان جوانش گفت: خواهش می‌کنم از این واژه استفاده نکنیم. درباره بازیکنان از جوان و پیر استفاده نکنیم که برای توجیه مربی و مسائل دیگر است.
هاشمی افزود: این‌ها بازیکنان یک تیم مدعی قهرمانی هستند و هرجا که طبق شرایط لازم باشد من از آنها استفاده می‌کنم. به نظرم بسکتبال ایران باید به مهرام افتخار کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم

سال 2013 در چنین روزی، در ابتدای بازی آرسنال و منچستریونایتد، بازیکنان تیم آرسنال برای تبریک قهرمانی زودهنگام منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، یک تونل تشکیل دادند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا