Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر سرمربی استقلال در یک کار جالب توجه پیش از شروع کنفرانس مطبوعاتی با همه خبرنگاران حاضر در سالن روابط عمومی سازمان لیگ دست داد و خوش و بش کرد.

وینفرد شفر در نشست خبری قبل از بازی با پارس جم پاسخ خبرنگاران را داد:

شفر در پاسخ به سوالی درباره درون دروازه قراردادن رحمتی گفت :

“شما من را می شناسید؟ فکر می کنید من چنین کاری می کنم؟ در اینستاگرام یک خانم یا یک آقا هرچه می خواهد می تواند بنویسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مربی جوانی نیستم. هیچکس نمی تواند به من بگوید چکار کنم چون تصمیم گیرنده سرمربی است.
شرایط وقتی که من آمدم خیلی خوب نبود. باید بگویم که کار راحتی نبوده و کار ما خیلی سخت بوده است. همه ما کنار هم خوب کار کردیم و می توانیم جایگاه بهتری را بدست آوریم. کسانی مثل وریا بهتر از قبل شده اند. ”

روحیه خوبی در تیممان داریم. هواداران ما، هواداران بسیار خوبی هستند و با تیم ما یکی هستند. همه ما و بازیکنان می دانیم که به هواداران نیاز داریم و آنها هم از عملکرد ما راضی هستند. فقط در بازی با سایپا یک اشتباه داشتیم. باید مدافع ما توپ را با سر می زد ولی این اشتباه ایجاد شد. علی قربانی یک شانس خوب داشت. در بازی قبلی هم یک پنالتی بدست آوردیم. البته پنالتی همیشه گل نمی شود. قبل از زدن ضربه از سوی ابراهیمی سه چهار بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شدند. نمی خواهم درباره آن صحبت کنم به هرحال این فوتبال است. چیزی که ما لازم داریم شانس گلزنی است. ما باید برای گل زدن قدرتمندتر باشیم. بنویسید خطاب به هوادارانمان که ما با قلبمان به سختی تلاش می کنیم و بازیکنان ما با تمام وجودشان در زمین هستند. مسئله ای که به بازیکنانمان هم گفته ام این است که چون چند بازی را با سه گل یا چهار گل بردیم همه بازی ها را با این نتیجه ببریم ولی کار راحت نیست. ما باید تلاش بیشتری بکنیم. همه حریفانی که مقابل ما قرار می گیرند با توانایی بیشتری کار می کنند تا پیروز شوند و این یک تعریف و تمجید برای ماست.

شفر درباره جذب بازیکن خارجی برای استقلال گفت :

“دو بازیکن مد نظر ماست. یکی از آنها شاید خیلی معروف نباشد که خیلی سریع او را بشناسید. ولی یکی دیگر هست که او مهاجم بسیار خوب و گلزنی است. الان نمی توانم اسمی بگویم. در آسیا همه آن بازیکن را می شناسند.

بازیکن پشت مهاجم است این نفر بعدی که به آن اشاره کردم. در این شرایط خیلی راحت نیست که بازیکنی را که می خواهیم جذب کنیم. ما منچستر سیتی نیستیم که بتوانیم چند میلیون دلار برای یک بازیکن خرج کنیم. فقط گرفتن یک مهاجم گلزن کافی نیست. مهاجم نیاز به پاس خوب برای گلزنی دارد. اگر یک هافبک خوب هم داشته باشید ولی پاس ها به گل نرسد، همه می گویند چرا توپ ها گل نشد. پس ما یک ترکیب مناسب برای گلزنی نیاز داریم. یک مثال برای آقای افتخاری زدم. در العین بودیم که یک مهاجم از شیلی گرفتیم. او یک بازیکن پشت مهاجم بود ولی کسی نبود که گل بزند. به مالک باشگاه گفتم یک مهاجم آرژانتینی بگیریم و بعد از آن ۳ جام در سه ماه گرفتیم.

ساختن تیم کار راحتی نیست. باید دید کدام ترکیب بهترین ترکیب برای ماست. ما ملاقات های زیادی در باشگاه داشتیم. با آقای توفیقی و دستیارانم جلسه داشتیم. فیلم های زیادی دیدیم و با بازیکنان صحبت کردیم. می دیدیم که مدیرعامل هم شخصا ارزیابی می کرد و این خیلی خوب است. توفیقی هم بازیکنانی را به ما نشان می داد و در آخر به این دو بازیکنی که به شما معرفی کردم رسیدیم. اگر الان گوشی من را ببینید بیشتر از صد مدیر برنامه به من برای بازیکنانشان مطالبی فرستاده اند. الان به این دو گزینه رسیده ایم. این مهم نیست که من یک بازیکن را انتخاب کرده باشم یا یک نفر به ما معرفی کرده است. این یک کار تیمی بود که ما چه بازیکنی را جذب کنیم و ما به این دو بازیکن رسیده ایم. دیدیم که در ابتدای فصل بیت سعید و شهباززاده نتوانستند به آنچه می خواستند برسند و رفتند و امیدوارم این دو بازیکن جدید به تیم کمک کنند. ما جلسات زیادی داشته ایم و حتی یکبار آنقدر کار طول کشید که پرزیدنت (سیدرضا افتخاری) برای ما پیتزا گرفت (باخنده). ”

بازیکنان در اولین فرصت به تهران می آیند تا در تست پزشکی حاضر شوند. من هم امیدوارم آنها زودتر بیایند. مثلا فردا بیایند. باشگاه درحال مذاکره با آنها است و باید برایشان بلیت تهیه شود.

شفر درباره وضعیت داریوش شجاعیان گفت :

“داریوش شجاعیان به ما اضافه شده است ولی باید تست بدهد. محسن کریمی آماده نیست. یک مشکل کوچک با روزبه چشمی داریم. نمی خواهیم روی هیچ بازیکنی ریسک کنیم. او هم بازیکن ملی است و باید آماده باشد. باید تا فردا برای انتخاب ترکیب صبر کنیم. ”

استفلال با نتیجه ۴-۰ موفق به شکست پارس جنوبی جم شد .

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد