Web Analytics Made Easy - Statcounter

آجوادن زاده گفت: شهرداری می تواند با قراردادن رایگان تلوزیون های شهری در اختیار مراسم ها و هیئات حسینی از بروز مشکل و تحمیل هزینه های گزاف به مراسم عزاداری جلوگیری کند. این طرح در شورا مطرح می شود و در آینده قرار است بررسی و تصویب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی  آجودان زاده در گفت و گو با زیتون، با اشاره به مصوبات شهرداری و شورای شهر، گفت: طرح جمع آوری صندوق صدقات کمیته امداد که در چند روز اخیر مشاهده  شده است، مصوبه شهرداری و شورای شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح هایی که در جهت  زیبا سازی شهر تصویب شده است، در حال اجرا است، گفت:   گاها در سطح شهر مشاهده می شود که صندوق های صدقات کمیته امداد به طور نامناسب در سطح شهر پراکنده شده اند. صندوق های صدقات، به طور کامل و دائمی حذف نخواهد شد بلکه طرح ساماندهی صندوق صدقات، اجرا خواهد شد. صندوق های صدقات  به صورت مناسب نصب خواهند شد.

وی با اشاره به مصوبه ممنوعیت نصب بنر، افزود: بنر  بخاطر استفاده از مواد شیمیایی، جز مواد غیر قابل بازیافت است. انواع سرطان های پوستی و ریه، از آفات  استفاده از بنر است. مضرات بهداشتی و زیست محیطی فراوانی به دنبال دارد. چهره شهر به طور افسار گریخته در میان انواع مختلف بنر، دگرگون شده است.

این عضو شورای شهر تبریز بیان داشت: درباره اجرای این طرح می توان از شهر مشهد نام برد. نصب بنر و داربست در سطح شهر چهره زیبا و طبیعی شهر را مختل می کند. طرح های جایگزین این مصوبه باید تصویب و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: این طرح، فی نفسه کار پسندیده ای است اما اجرای این عمل قبل از جایگزین کردن، یکی از مشکلات دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. روش های جایگزین برای طرح ممنوعیت بنر، باید تصویب و اجرا شود.

آجودان زاده با اشاره به طرح های جایگزین  ممنوعیت بنر، افزود: بیلبوردها و تلوزیون های شهری در اختیار شهرداری قرار دارد. می توان با افزایش تعداد تلوزیون های شهری  این امکانات  را در اختیار هیئات حسینی قرار داد. شهرداری می تواند با قراردادن رایگان تلوزیون های شهری در اختیار  مراسم ها و هیئات حسینی از بروز مشکل و تحمیل هزینه های گزاف به مراسم عزاداری حسینی جلوگیری  کند. این طرح در شورا مطرح می شود و  در آینده قرار است بررسی و تصویب شود.

وی  با بیان اینکه قرار نیست تصاویر شهدا از سطح شهر حذف شود، خاطر نشان کرد: این عمل با واکنش شهردار و شورا مواجه شده است. طرح ساماندهی تصاویر شهدا در دست اقدام است و با توجه به دستور شهر دار محترم تبریز قرار است  تصاویر شهدا همراه با مشخصات در تمامی محل ها و خیابان های سطح شهر تبریز نصب شود. به عنوان فرزند شهید  هیچگاه با حذف تصاویر شهدا موافق نخواهم بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد