Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صابر ابر بازيگر جوان سينماي ايران که سال گذشته دو فيلم متفاوت "ويلايي ها" و "تابستان داغ" را در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر مي ديد امسال با وجود حضور در چهار اثر سينمايي از غايبان جشنواره سي و ششم محسوب مي شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، صابر ابر بازيگر جوان سينماي ايران که سال گذشته دو فيلم متفاوت "ويلايي ها" و "تابستان داغ" را در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر مي ديد امسال با وجود حضور در چهار اثر سينمايي از غايبان جشنواره سي و ششم محسوب مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابر امسال در چهار فيلم "بي حساب" ساخته مصطفي احمدي، برف سرخ اثري از بهرام توکلي، سمفوني تولد به کارگرداني محمد پرويزي و هت تريک از رامتين لوافي به ايفاي نقش پرداخت تا يکي از چهره هاي نسبتاً پرکار سينماي ايران در سال 96 محسوب شود اما با اين وجود هيچکدام از اين آثار بنا به دلايلي يا به جشنواره نرسيد و يا از سوي هيات انتخاب مورد قبول واقع نشد.

غايب اين دوره از جشنواره فيلم فجر اين روزها فيلمبرداري فيلم "روسي" به کارگرداني "اميرحسين ثقفي" را پشت سر مي گذارد. فيلمي که در آن ابر با بازيگراني همچون امير آقايي و ميلاد کي مرام و طناز طباطبايي همبازي شده است.
صابر ابر متولد 1363 در تهران است . او فعاليت خود را در تلويزيون با اجراي برنامه "رنگين کمان" آغاز کرد و پس از آن به اجراي مسابقاتي مانند در 100 ثانيه پرداخت. آغاز فعاليت وي در سينما فيلم "شاعر زباله ها" است.

ابر بعد از بازي موفقيت آميز در شاعر زباله ها نظر اميرشهاب رضويان را جلب کرد و اولين همکاري آنها در فيلم "ميناي شهر خاموش" شکل گرفت. همکاري موفقي که نامزدي جشنواره فيلم فجر را براي ابر به همراه داشت.
پس از موفقيت در ميناي شهر خاموش ابر در 33 فيلم ديگر نيز به ايفاي نقش پرداخت تا از جمله بازيگران نوظهور و موفق سينما لقب گيرد. بازيگري که در بهبوهه سينما يکي از فعالان تئاتر نيز محسوب مي شود.

وي تاکنون به بار و در سه دوره متوالي جشنواره فيلم فجر موفق به نامزدي در بخش سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل مرد شده اما هيچگاه نتوانسته اين جايزه را به خانه ببرد. ابر در فيلم هاي "ميناي شهر خاموش"، "درباره الي" و "دايره زنگي" سه نامزدي خود در جشنواره فيلم فجر را در دوره‌هاي 25،26 و 27 فجر تجربه کرد.

ارسال يک آگهي تسليت براي روزنامه، همه چيز براي فروش، هيچ‌کجا هيچ‌کس، گس، آسمان زرد کم عمق، آشغال‌هاي دوست‌داشتني، بوسيدن روي ماه، برف روي کاج‌ها، پذيرايي ساده ، انتهاي خيابان هشتم و اينجا بدون من از جمله آثاري هستند که ابر در آنها به ايفاي نقش پرداخته است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون در کنار خواننده مشهور + عکس

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229378 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد